Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به عملکرد دولت شعارهای اعتراضی سر دادند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو همزمان با حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران جمعی از دانشجویان این دانشگاه در واکنش به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی با سر دادن شعار‌های اعتراضی از روحانی استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان معترض با سردادن شعار‌های تورم گرانی پاسخگو باش روحانی، آمریکا را ولش کن فکری به حال ما کن، این است صدای ملت نه اختلاس نه ذلت، رانت خواری مفت بری این یعنی فتنه‌گری، برجام، CFT مایع ننگ ملت و دیگر شعار‌ها از روحانی استقبال کردند.

دانشجویان معترض به دلیل انتخاب گزینشی افراد جهت شرکت در مراسم آغاز سالتحصیلی دانشگاه‌ها با حضور رئیس جمهور اجازه حضور در این مراسم را پیدا نکردند.

همزمان با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران فضای امنیتی بر این دانشگاه حاکم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران در مراسم گرامیداشت هفته معلم و استاد که با حضور سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و اعضای هیأت علمی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن افتتاح سالن جلسات استاد محمد سعید تسلیمی از مقام علمی ایشان قدردانی شد.

مقیمی در این مراسم، همدلی و همراهی اعضای هیأت علمی را یکی از نقاط قوت مدیریت دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران نام برد و با اشاره به شخصیت علمی و فضائل اخلاقی استاد تسلیمی، گفت: بیش از رفتار کلامی، رفتار غیرکلامی استاد تسلیمی به چشم می‌آید؛ چیزی که کمتر به آن پرداخته شده است.

مقیمی با تاکید بر منش استادی دکتر تسلیمی و تأثیر در زندگی دانشجویان، گفت: برخی رفتارها در مسیر تأثیر بسیاری دارد و نقطه عطف ایجاد می‌کند و این تأثیرگذاری در مسیر زندگی دانشجویان اهمیت دارد.

استاد دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران بر تقویت مرجعیت و نقش تربیتی و اثرگذاری استادان تاکید کرد.

در این مراسم دکتر طاهر روشندل اربطانی رئیس دانشکدگان مدیریت، دکتر علی‌اکبر فرهنگی و دکتر آرین قلی‌پور درباره شخصیت علمی و فضائل اخلاقی دکتر تسلیمی سخنرانی کردند.
در این مراسم مدال نقره دانشگاه تهران و هدایایی از سوی رئیس دانشگاه تهران و رئیس دانشکدگان مدیریت و رؤسای دانشکده‌های این دانشکدگان به دکتر تسلیمی اهدا شد.

کد خبر 6099470

دیگر خبرها

  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه