Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام با استقبال از اجرای طرح تعاونی بنیاد مستضعفان در مناطق مختلف ایلام گفت: بنیاد مستضعفان اهتمام جدی به رفع محرومیت مناطف مختلف دارد و امیدواریم مردم در اجرای پروژه ها بکارگیری شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب درویشی در دیدار با نماینده بنیاد مستضعفان اظهار داشت: اجرای طرح ها در قالب تعاونی با مشارکت مردم منطقه و سهامگذاری 51 درصدی بنیاد مستضعفان از جمله این طرح ها است که مردم رغبت زیادی به همکاری با این بنیاد دارند زیرا پس از سوددهی به خود مردم واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از بنیاد مستضعفان خواست با توجه ویژه به مناطق محروم استان اجرای طرح های عام المنفعه نظیر ساخت خانه بهداشت ، حمام و اهدا بسته های حمایتی و فرهنگی به مردم منطقه سرچم هلیلان و مناطق محروم استان اقدام کند.
معاون استاندار ایلام از همراهی مجموعه مدیران استان در همکاری با این بنیاد برای اجرای طرح های مختلف اشاره کرد و گفت: امیدواریم این بنیاد در اجرای طرح های خود با بکارگیری نیروی انسانی در مناطق محل اجرای طرح مردم را با خود همراه کند.
درویشی تاکید کرد: مردم ایلام، بسیار فهیم و قدرشناس هستند و با مجریان طرح هایی که به آنان توجه و اقدام به بکارگیری نیروی بومی کند، همراهی بیشتری دارند.
وی افزود: به هر حال هر منطقه شرایط قومی و قبیله ای ویژه ای دارد که باید با مردم به توافق برسیم و در ازای دریافت زمین از مردم نسبت به ایجاد اشتغال آنان اقدام کرد.
معاون اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: بنیاد علوی مجری طرح توسعه شهرستان ملکشاهی بوده و قرار است طرح های مختلفی در این شهرستان برای توسعه و بهسازی منطقه انجام دهد.
درویشی از جهاد کشاورزی و امور آب استان خواست میزان تخصیص آب و دبی مورد نیاز را تهیه و نسبت به تامین آب مورد نیاز طرح های بنیاد اقدام کنند.
6119/ 7177

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نشست بنياد مستضعفان طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها

محمدرضا خسروی در حاشیه آیین روز زمین پاک که با شرکت شماری از دانش آموزان در سالن همایش های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار شد، افزود: در این طرح دوستداران محیط زیست و پاکبانان اراضی جاده آتشگاه و ارتفاعات کرج را از زباله ها پاکسازی کردند.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته زمین پاک طرح های آموزشی با همراهی اداره کل آموزش و پرورش در تعدادی از مدارس کرج به اجرا درآمده است.

خسروی یکی از اهداف و برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اجرای برنامه های آموزشی برای افزایش مشارکت عمومی در صیانت از محیط زیست و زمین پاک است .

وی گفت : امسال طرح های مختلفی برای پاکسازی اطراف کرج از زباله ها با مشارکت مردم ، دانش آموزان و پاکبانان اجرا می شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: افزون بر اجرای طرح های متعدد پاکسازی اطراف کرج از زباله ها ، طرح تفکیک زباله ها از مبدا نیز به تازگی در این کلانشهر آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح پسماندهای خشک در مکان های تعیین شده جمع آوری و به مراکز بازیافت انتقال می یابد که حرکتی در جهت بهره مندی از پسماند برای کمک به تولید و اقتصاد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام