Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان ایران آخرین بازی خود در المپیک را بردند.

طرفداری- تیم ملی فوتسال زیر 18 سال در چهارمین و آخرین بازی خود در مسابقات المپیک فوتسال آرژانتین مقابل کاستاریکا به پیروزی رسید.

 به گزارش طرفداری، مسابقات فوتسال المپیک جوانان در آرژنتین در حال برگزاری است و تیم ملی جوانان ایران به عنوان نماینده قاره کهن در این مسابقات حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم ملی جوانان ایران در چهارمین و آخرین بازی بامداد امروز به مصاف تیم کاستاریکا رفتند و با نتیجه 9-3  این تیم را شکست دادند. تیم جوانان با 6 امتیاز در رده سوم جدول مسابقات قرار گرفت و از راهیابی به مرحله بعدی بازماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال ایران و بخت اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت به مرحله حذفی راه یافتند و برای صعود به جام جهانی و حضور در جمع چهار تیم پایانی، جدال جذاب و سرنوشت سازی را مقابل قرقیزستان خواهند داشت.

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی سازهای هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد.

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به سرخ ذیل است؛

چهارشنبه؛ پنج اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجیکستان – افغانستان ؛ ساعت ۱۰:۳۰
ایران – قرقیزستان ؛ ساعت ۱۲:۳۰
تایلند – عراق ؛ ساعت۱۴:۳۰
ازبکستان – ویتنام ؛ ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • کاپیتان تیم ملی ایران: بحرین غافلگیرمان کرد/ کار را سخت کردیم