Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:23:35 GMT

ورود سفیر ازبکستان به اراک

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۴۲۳۲

ورود سفیر ازبکستان به اراک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بهار عبداله یف سفیر ازبکستان در ایران و هیات همراه به منظور سفر دوروزه به استان مرکزی وارد اراک شد.

توسطی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت:: ملاقات با استاندار مرکزی، نشست مشترک با فعالان اقتصادی و اعضای این اتاق و بازدید از ۲ واحد صنعتی این استان از مهمترین برنامه‌های سفر ۲ روزه سفیر عبداله یف به شهر اراک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسطی افزود: سفر سفیر ازبکستان با هدف افزایش سطح همکاری بین استان مرکزی ایران با کشور ازبکستان و معرفی ظرفیت صنعتی و کشاورزی اراک برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: اجرای مراحل تکمیلی تولید مشترک در ازبکستان و استان مرکزی، هموار کردن مسیر ورود کالا‌ها و خدمات و چگونگی حضور واحد‌های تولیدی صنعتی استان در بازار کشور ازبکستان از دیگر اهداف این سفر است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه سفیر ازبکستان فردا هم در استان مرکزی و شهر اراک حضور دارد ادامه داد: سفر سفیر ازبکستان به اراک با رایزنی و دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان تدارک شده است.

انتهای پیام / ج

سفر سفیر ازبکستان در ایران به به استان مرکزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود