Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه ایلام از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین از ۳۰ مهرماه خبر داد. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ استانها ایلام نظرات

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام، اظهار داشت: با استقرار عوامل پلیس راه در کلیه راه‌های مواصلاتی به مرز مهران استقرار و اقدامات خدمات رسانی درحوزه ترافیک و ایمنی زائران را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه ایلام گفت: با توجه به حجم تردد در جاده‌های استان ایلام از 30 مهر عوامل مستقر در جاده‌های استان ایلام بنا به ضرورت و شرایط زمانی اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسیر حمیل، سرابله‌ به ایلام،  مسیر اسلام اباد، ایوان به ایلام و مسیر‌های  ایلام صالح اباد به مهران, مسیر ایلام، ملکشاهی به مهران, مسیر‌دهلران، مهران, مسیر دره شهر، بدره، ایلام و مهران از محورهای مورد نظر رئیس پلیس راه استان ایلام جهت اعمال محدودیت ترافیکی ایام اربعین در استان ایلام است افزود: محدودیت‌های اعمال شده کلیه وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین غیر از تانکرهای سوخت و اتوبوس‌های حمل مسافر را شامل می‌شود.

همتی‌زاده گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین امسال از 30 مهرماه 97 تا 10 آبان 97 بوده و در این ایام به جهت ایمنی تردد زائران اربعین اعمال می‌شود.

وی به زائران اربعین که با وسیله نقلیه شخصی به استان ایلام سفر می‌کنند توصیه کرد و گفت: با توجه به وضعیت کوهستانی منطقه، عدم شناخت از جاده‌های این استان و تردد بیش از اندازه وسایل نقلیه از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و رانندگی در حالت خواب‌الودگی و خستگی پرهیز کنند تا ان‌شاءالله سفر ایمن توام با سلامت و معنویت داشته باشند.

انتهای پیام/م

R7718/P1486/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است

استاندار گیلان گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از درخواست‌های مردم در کلان‌شهر رشت رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها است، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق در شهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌های غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین، نیروی دریایی، باهنر، رودباری و حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با بیان اینکه توجه به مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت لازم و ضروری است، تصریح کرد: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 747339

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد