Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيشکسوت تيم فوتبال ايران، گفت: اگر امروز مقابل اين رفتارها واکنشي نشان ندهيم، دفعه بعد تدارکات تيم پورتو عليه علي پروين و آبدارچي بنفيکا عليه احمدرضا عابدزاده صحبت مي‌کند.
خداداد عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد مصاحبه دستيار کارلوس کي‌روش عليه حميد استيلي و توهيني که به پيشکسوت فوتبال ايران کرده است گفت:‌اين اتفاق جديدي نيست متأسفانه چند سال است که شاهد اين مشکلات هستيم و صحبت در مورد آن فايده ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با اهالي رسانه رابطه خوبي دارم و هميشه آنها به من لطف داشته‌اند اما بايد انتقادي را بيان کنم چرا گاهي با حمايت بيجا وژچشم‌پوشي کردن از برخي مسائل کار را به اينجا مي رسانند که اين مشکلات به وجود بيايد.
* استيلي از کم‌حاشيه ترين فوتباليست‌هاي ايران بوده است
وي افزود: حميد استيلي جزو بزرگان فوتبال ايران است بي‌احترامي به او بي‌احترامي به فوتبال است. يک روز مي‌گفتند محمد مايلي‌کهن آن صحبت‌ها را مي‌کند و او اين طور است يا آن طور روز بعد ديگري انتقاد کرد و گفتند او اين طور است يا آن طور. استيلي که ديگر جزو بي‌آزارترين و کم‌حاشيه‌ترين فوتباليست‌ها و اعضاي فوتبال ايران است او هيچ وقت با کسي مشکلي نداشته، استيلي کسي بود که درون زمين به اندازه 6 نفر مي‌دويد و زحمت مي‌کشيد. وقتي فهميدم او مدير تيم اميد شده بسيار خوشحال شدم چرا که مي‌دانم چه تفکرات خوبي دارد.
* همه را قسم مي‌دهم که از اين اتفاقات چشم پوشي نکنيم
عزيزي در ادامه تأکيد کرد: چندين سال است اين اتفاقات مي‌افتد، يک زمان اين حرف را کي‌روش سرمربي تيم ملي مي‌زد مي‌شد آن را به شکلي حذف کرد اما همه را قسم مي‌دهم که چشمان خود را روي اين اتفاق نبندند که دستيار اين مربي به يکي از پيشکسوتان فوتبال ايران توهين مي‌کند.
*دفعه بعد تدارکات پورتو عليه پروين و آبدارچي بنفيکا عليه عابدزاده حرف مي‌زند
وي در ادامه تصريح کرد: خواهشم اين است که چشمانمان‌مان را به اين اتفاق نبنديم اگر امروز واکنشي نداشته باشيم فردا تدارکات پورتو عليه علي پروين مصاحبه مي‌کند و آبدارچي بنفيکا در مورد احمدرضا عابدزاده نظر مي‌دهد ديگر بس است غيرت ايراني بايد اينجا خودش را نشان بدهد. دستياري که عليه استيلي صحبت مي‌کند چه رزومه‌اي در فوتبال دارد؟ او چه کسي است که از استيلي حرف مي‌زند. الان جايي است که همبازي‌هاي استيلي، علي دايي، عابدزاده، کريم باقري، مهرداد ميناوند، مهدي مهدوي‌کيا، علي کريمي و ... بايد در اين مورد جبهه بگيرند، اما مطمئن باشيد منافع خيلي‌ها اجازه اين کار را نمي‌دهد که بخواهند از استيلي حمايت کنند.
* به جاي حمايت به خاطر منافعشان سکوت مي‌کنند
وي افزود: ما مثلي داريم و مي‌گوييم باد از هر طرفي که بوزد به آن سو چهارشاخ مي‌زنيم الان خيلي‌ها اين طور هستند به جاي اينکه اقدام به حمايت کنند مي‌گويند به خاطر منافع‌مان چشم‌پوشي کنيم و چون او دستيار کي‌روش است شايد به ضرر ما شود.
* با اين مسئله برخورد نشود هرکسي از خيابان‌هاي پرتغال به فوتبال ايران توهين مي‌کند
عزيزي در ادامه تصريح کرد: مهدي تاج را دوست دارم، هر چند خيلي‌ها به او انتقاد دارند اما من نظرم اين است که او به فوتبال ايران کمک کرده از تاج خواهش مي‌کنم با اين مسئله برخورد کند تا فردا هر کسي که از خياباني در پرتغال رد مي‌شود عليه فوتبال ما صحبت نکند. درگيري بين سرمربي و م دير تيم اميد به وجود آمده که در مورد بازيکنان يا امکانات است اگر کي‌روش صحبت کند باز ميتوان اين موضوع را حل کرد اما دستيار او چه جايي دارد که چنين حرفي مي‌زند.
* آنهايي که در اردوها با استيلي به هم چسبيده بودند چرا سکوت کردند
پيشکسوت فوتبال ايران در مورد انتشار صحبت‌هاي مربي تيم ملي از کانال فدراسيون فوتبال عنوان کرد: به هر حال کار ايراد دارد الان جايي است که پيشکسوتان بايد موضع‌گيري کنند و اجازه ندهند که اين اتفاقات رخ دهد. امثال دايي و عابدزاده و هم‌دوره‌هاي استيلي و افرادي که با او هم اتاق بودند، خودي نشان دهند، من آنقدر با استيلي در اردوها صميمي نبودم ولي در اين رابطه از او حمايت مي‌کنم. افرادي که دائم در اردوها با استيلي بهم چسبيده بودند چرا الان چشم‌شان را مي‌بندند.اگر يک بار موضع‌گيري درستي صورت بگيرد ديگر اين اتفاقات نمي‌افتد. من اين فرد را حقيقتاً نمي‌شناسم و تازه متوجه حضور او شدم که يک مربي که در امارات بيکار بوده حالا در فوتبال ايران چنين اظهارنظراتي عليه بزرگان مي‌کند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

سه عضو گروه ۷ امروز پنجشنبه اعلام کردند در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی در روز ۱۳ آوریل تحریم‌های جدیدی علیه اتباع و شرکت‌های ایرانی اعلام کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، انگلیس، آمریکا و کانادا در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی در روز 13 آوریل تحریم‌های جدیدی علیه اتباع و شرکت‌های ایرانی اعلام کردند. 

طبق بیانیه وزارت خارجه انگلیس، تحریم‌های جدید افراد و شرکت‌های دخیل در صنایع پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهد. 

انگلیس علاوه بر این اعلام کرده قصد دارد تحریم‌های تجاری جدیدی علیه ایران اعلام کرده و محدودیت‌های جدیدی برای قطعات مورد استفاده در پهپادها و موشک‌ها وضع کند. 

دو فرد ایرانی که گفته می‌شود جزو مدیران شبکه شرکت‌های ایرانی دخیل در ساخت پهپاد هستند در فهرست تحریم‌های انگلیس، کانادا و آمریکا قرار گرفته‌اند. 

علاوه بر این، شرکت‌های بنیان دانش شرق، شرکت پیشرو صنعت آسمان شریف، شرکت صنایع موتورسازی الوند و شرکت موج گستر آسمان پرواز نیز در فهرست تحریم‌های این سه کشور قرار گرفته‌اند. 

نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم استآمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرداتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کندبلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت