Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:55:39 GMT

اجرای نمایش «نقطه رهایی» در زمین ۱۰ هکتاری

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۴۴۶۱

اجرای نمایش «نقطه رهایی» در زمین ۱۰ هکتاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم افتتاحیه و نخستین اجرای نمایش محیطی «نقطه رهایی» روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه از ساعت ۱۷ با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری و مسئولان لشکری و کشوری در ضلع شمالی مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «نقطه رهایی» روایتی متفاوت از دفاع مقدس است که در آن با نوآوری در نحوه ارائه مضمون و فضاسازی دوران دفاع مقدس، روایتی از حضور یک رزمنده در جبهه‌های دفاع مقدس تصویر می‌شود. در این نمایش سعی شده با استفاده از جلوه‌های ویژه، انفجار، تیراندازی، نور و صدا فضای جبهه‌های جنگ برای بازدیدکنندگان تداعی شود. این نمایش محیطی در ۱۲ بخش گوناگون با حضور بیش از ۶۰ بازیگر در فضایی به وسعت ۱۰ هکتار اجرا می‌شود.

«نقطه رهایی» از ۲۳ مهر ماه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۷ در چهار نوبت متوالی اجرا می‌شود. هر اجرا ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد و بازدیدکنندگان در گروه‌های ۱۵۰ نفره وارد نمایش می‌شوند. علاوه بر اجرای عمومی برای شهروندان، اجراهای اختصاصی‌ برای دانش آموزان، ناشنوایان و هنرمندان خانه سینما و خانه تئاتر نیز در نظر گرفته شده است.

این نمایش محیطی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و گروه جهادی چشمه کوثر و با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مصلای امام خمینی (ره)، مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری تهران، اورژانس تهران، سازمان خدمات شهری شهرداری تهران، سپاه حضرت رسول (ص) تهران، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستاد اقامه نماز جمعه غرب تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران و شهرداری منطقه ۳ به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حضور در این نمایش برای شهروندان آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت بلیت می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا نشانی noghterahai.ir مراجعه کنند.

نشانی محل اجرای نمایش «نقطه رهایی» بزرگراه شهید همت (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه شهید مدرس، ورودی شمالی مصلای امام خمینی (ره) است.

کد خبر 4429582 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مصلی تهران هنر محیطی اربعین ۹۷ تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی هالیوود سینمای مستند فیلم کوتاه کارگردان تئاتر سریال ایرانی سینمای آمریکا رادیو نمایشگاه نقاشی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا با حضور در حوزه هنری خراسان شمالی با تعدادی از بانوان هنرمند تصویرساز، نویسنده، طراح و عکاس استان با آثار و تولیدات هنری آنها آشنا شد.
وی به سلامت گذشتن انقلاب از توطئه‌های بیشمار دشمنان را از برکات جنگ عنوان کرد و افزود: جنگ برای اهلش سخت نبود، رزمندگان با داشتن روحیه ایثار و رشادت توانستند روز‌های سخت جنگ را تبدیل به فضایی روحانی و معنوی کنند که تحمل آن سهل و آسان شود.
اکرم صدیقی رئیس حوزه هنری استان، ضمن خوش‌آمد گویی و تشکر از حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه و بانوان هنرمند، بیان کرد: نگاه ریزبین و حساس بانوان منجر به خلق دیدگاه نو در تولید آثار هنری می‌شود که باید به تربیت و تقویت آن بپردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر