Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان میزان اعتبارات سهمیه اسنادخزانه اسلامی ابلاغی به استان را ۱۴۳ میلیارد تومان اعلام کردو گفت:دستگاه‌های اجرایی موظفند صورت وضعیت کارکرد خود را بر اساس فرم‌های از پیش طراحی شده اسناد خزانه اسلامی تکمیل و به این اداره کل تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرام آخرین مهلت ارائه صدور وضعیت دستگاه‌های اجرایی به این اداره را دو هفته قبل از  سر رسید این اعتبارات برشمرد و افزود:نخستین سر رسید این اعتبارات که به حساب ذینفعان واریز می‌شود اسفندماه امسال است که باید دوهفته قبل از آن مدارک لازم را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه پارسال هم ۳۶۰ میلیارد تومان سهم اعتبارات اسناد خزانه اسلامی استان از محل منابع ملی و استانی به طور ۱۰۰درصد جذب شده است اضافه کرد:از این مبلغ ۱۴۳ میلیارد تومان آن از محل منابع استانی و بقیه ملی بوده است.
آرام با اشاره به اینکه این اعتبار جذب شده بابت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی از دولت هزینه شده است ادامه داد:اعتبارات اسناد خزانه اسلامی فرصتی مناسب برای دستگاه‌های اجرایی به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی است.
وی میزان بدهی‌های دولت در استان به پیمانکاران بخش خصوصی را در حال حاضر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:پارسال هم از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی ۳۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان پیمانکاران بخش خصوصی دستگاههای اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را هدف تحریم‌هایش قرار داد که گفته می‌شود موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله ۱۳ آوریل (وعده صادق) به اراضی اشغالی فلسطین را تولید می‌کنند.

علاوه بر این، بریتانیا چندین سازمان نظامی، افراد و نهادهای ایرانی را که به ظن آنها در صنایع پهپادی و موشک‌های بالستیک ایران دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد. به گزارش خبرگزاری رویترز، انگلیس امروز ۱۳ طرف جدید را در لیست تحریم‌های ایران قرار داد.

«جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «ما به اعمال اختیارات تحریمی خود برای مقابله با ایران از طریق اقدامات بیشتر در روزها و هفته‌های آینده ادامه خواهیم داد.»

به گزارش ایسنا، همچنین شبکه خبری الجزیره به نقل از وزارت خزانه‌داری آمریکا گزارش داد که آمریکا ۵ شرکت تامین‌کننده مواد اولیه فولاد خوزستان را تحریم می‌کند و هدف از آنها «تضعیف برنامه موشکی و پهپادی» ایران است.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که مقامات آمریکایی در روزهای گذشته گفتند که در پاسخ به فعالیت ایران در منطقه و برای جلوگیری از حملات آینده، تحریم‌های جدیدی را آماده می‌کنند. قانونگذاران آمریکایی در کنگره همچنین به سرعت قوانینی را پیش می‌برند که هدفش تحت فشار قرار دادن منابع مالی جمهوری اسلامی و مقامات آن است.

به گزارش آسوشیتدپرس، رهبران اتحادیه اروپا هم چهارشنبه گفتند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید خواهند کرد و تحویل پهپادها و موشک‌های این کشور به گروه‌های مقاومت در غزه، یمن و لبنان را هدف قرار می‌دهند.

نیروی هوا فضای سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، بیش از ۳۰۰ فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896828

دیگر خبرها

  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان