Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-اختتامیه مانور توان افزایی و بازآموزی امداد و نجات، با حضور ۱۵۰ نفر از امداد گران و نجاتگران، در پایگاه عملیات امداد و نجات هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد پوراکرامی، رئیس اداره توان‌افزایی و تربیت‌بدنی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور در حاشیه اختتامیه مانور توان افزایی و بازآموزی امداد و نجات در بجنورد، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: توان‌افزایی کادر، پرسنل و نجات گران پایگاه‌های بین‌شهری جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی در دو مرحله و طی یک ماه برنامه‌ریزی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره ها در ۴ کارگاه با عناوین مختلف با حضور ۱۵۰ نفر از امدادپران و نجاتگران جمعیت هلال احمر برگزار شد، که مدیریت و تثبیت صحنه، اقدامات اورژانسی و پیش بیمارستانی، بالاکشی مصدوم از ارتفاع و مهارت افزایی در فضای معلق و همچنین کارگاهی ویژه خواهران ازجمله عناوین جلسات برگزارشده به‌صورت تئوری و عملی در استان بود.

پور اکرامی افزود: خراسان شمالی پیش از دهه ۹۰ در مسابقات و مانورها در رتبه سی‌ کشور قرار داشت که طی چند سال اخیر علاوه بر برگزاری مسابقات کشوری، مانورهای عملیاتی و مسابقات ملی امداد کوهستان در این استان، خراسان شمالی اکنون بین ۵ استان برتر کشور در این زمینه قرار دارد.

محسن نجات، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز گفت: مانور توان افزایی و بازآموزی امدادونجات در جاده ویژه ۱۵۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در پایگاه عملیات امداد ونجات هلال احمر استان برگزار شد که کارکنان این جمعیت در مانوری ۶ روزه، با آخرین روش های امداد رسانی جمعیت هلال احمر در حوادث جاده ای آشنا شدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مانور امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیرو‌های هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.
سجادی با بیان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری