Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: هدف اصلی مجلس دانش‌آموزی مهیا نمودن جوانان برگزیده برای مدیریت کشور و پذیرش مسئولیت‌های سنگین اجتماعی در آینده است.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس‌ جمهور در پیامی به مناسبت افتتاحیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی، با اشاره به اینکه امروز ملت ایران با وجود جوانان توانمند و استعدادهای درخشان به افق‌های دور دست‌ می‌نگرد و قله‌های رفیع علم و دانش و توسعه را هدف گرفته است، تاکید کرد: با استفاده از استعدادهای برتر و ظرفیت‌های فراوانی که در کشور وجود دارد، جایگاه کشور در صحنه بین‌المللی را روز به روز رفیع‌تر خواهیم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی را صمیمانه تبریک می‌گویم و برای همه شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران سخت‌کوش آن آرزوی توفیق دارم.

امروز ملت ایران با وجود جوانان توانمند و استعدادهای درخشان به افق‌های دور دست‌ می‌نگرد و قله‌های رفیع علم و دانش و توسعه را هدف گرفته است. برای چنین جوانانی هیچ هدفی دور از دسترس نیست و جامعه‌ای که چنین جوانانی دارد، هیچ‌گاه و در هیچ‌زمینه‌ای، با بن‌بست مواجه نخواهد شد. هدف اصلی مجلس دانش‌آموزی مهیا نمودن جوانان برگزیده برای مدیریت کشور و پذیرش مسئولیت‌های سنگین اجتماعی در آینده است و این مجلس به عنوان نماینده میلیون‌ها دانش‌آموز می‌تواند آغاز یک حرکت بزرگ برای انسجام‌بخشی جامعه باشد. مجلس دانش‌آموزی محلی است برای آموزش نقدپذیری، پرسشگری و حقوق شهروندی و نهادی مؤثر برای بالا بردن فهم و تمرین مردم‌سالاری در جامعه است.

فرصت را مغتنم شمرده و به همه شما و نویددهندگان آینده روشن کشور توصیه می‌کنم خانه پرافتخار میهن را با نیروی فکر و عزم و اراده، به گونه‌ای بسازید که شایسته این ملت و این تاریخ پرافتخار باشد. اطمینان دارم با استفاده از استعدادهای برتر و ظرفیت‌های فراوانی که در کشور وجود دارد، جایگاه کشور در صحنه بین‌المللی را روز به روز رفیع‌تر خواهیم ساخت. موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود