Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:44:41 GMT

رقیب پرسپولیس بعد از السد؛ داور بد یمن عمانی!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۴۶۷۹

روز گذشته روزنامه الکاس قطر خبر از قضاوت لی نینگ در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا داد و همچنین احمد الکاف عمانی را داور بازی برگشت دانست.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند و می توانند حتی با کسب یک تساوی خانگی، راهی بازی پایانی شوند. اگر چه هنوز مسابقات نیمه نهایی به پایان نرسیده اما رسانه های عربی مهم ترین گزینه AFC برای بازی برگشت فینال را احمد الکاف داور عمانی می دانند؛ همان داوری که فصل گذشته اجازه رویاسازی به سرخ ها را نداد و با اعلام یک پنالتی اشتباه در بازی برگشت نیمه نهایی، امید قرمزها را به حداقل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی برگشت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با 4 گل خورده مقابل الهلال به مسقط رفت تا بازی برگشت را انجام دهد. قرمزها که با شوک محرومیت طارمی مواجه بودند، در همان ابتدا موفق شدند با گل منشا از حریف نامدار عربستانی پیش بیفتند اما در دقیقه 30 داور عمانی برخورد محمد انصاری و مهاجم الهلال را پنالتی تشخیص داد! آن هم در شرایطی که هم خطا بیرون از محوطه رخ داده بود و هم درباره ماهیت اعلام خطا بحث هایی وجود داشت! پس از این هم به زعم کارشناسان یک پنالتی روی امیری اعلام نشد و همچنین برخورد توپ با دست بازیکن الهلال در دقایق پایانی پنالتی بود که آن هم گرفته نشد تا پرسپولیسی ها حسابی از داوری متضرر شوند.

 

 

البته قرمزها شاید بدون این اشتباهات داوری هم حذف می شدند اما گرفتن پنالتی برای الهلال و گذر از خطای الهلالی ها اجازه رویابافی و جنگ برای صعود را هم از آن ها گرفت.

 

حال در صورتی که پرسپولیسی ها راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند، احتمالا بار دیگر باید با این داور عمانی دیدار کنند و این می تواند برای قرمزها نگران کننده باشد. علاوه بر تصمیمات «احمد ابوبکر سعید الکاف» که احتمال دارد اشتباه باشد، جو ورزشگاه نیز می تواند در این مسابقه تاثیر خود را بگذارد و بازی را از روند طبیعی اش خارج کند.

 

 

او پیش تر هم برای تیم های ایرانی قضاوت کرده بود که اکثر آن ها با برتری حریفان به پایان رسید. از شکست استقلال خوزستان برابر لخویا تا باخت تراکتور به الاهلی و الاتحاد، همگی دیدارهایی بودند که احمد الکاف عمانی در آن ها حضور داشت و حالا پرسپولیسی ها در ابتدا امیدوار به فینالیست شدن و سپس شکستن طلسم این داور بد یمن هستند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سفیان رحیمی، مهاجم مراکشی تیم فوتبال العین، مشتاقانه منتظر گلزنی مجدد مقابل الهلال است. دو تیم هفته آینده در ریاض و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

رحیمی شب گذشته توانست سه مرتبه دروازه العویس را باز کرده و برابر الهلال هت تریک کرد. او همچنین پنالتی گل چهارم تیمش را نیز گرفت تا در پیروزی 4 بر 2 العین مقابل الهلال نقش اساسی داشته باشد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من به آنچه مقابل یک تیم بزرگ ارائه کردیم، افتخار می کنم. این بازی، تنها نیمه اول مرحله نیمه نهایی بود و ما نیمه دوم را در بلزی برگشت و در ریاض پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. باید شایستگی خود را در ریاض ثابت کنیم. امیدوارم که در بازی برگشت نیز گلزنی کنم تا بتوانیم با العین به مقام قهرمانی قاره دست پیدا کنیم.

این بازیکن مراکشی با هت تریک مقابل الهلال، شمار گل هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به عدد یازده رساند و خوشحالی خود را از اینکه در صدر فهرست گلزنان مسابقات قرار گرفته، ابراز کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گلزنی به هر دو تیم النصر و الهلال گفت: هر بازیکنی می خواهد در بازی های بزرگ در بهترین حالت خود ظاهر شود. چنین مسابقاتی به بازیکنان آماده نیاز دارد و هواداران این انتظار را از بازیکنان خود دارند.

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت