Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:10:28 GMT

لایروبی حوضچه صیادی بندر پرک بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۴۸۶۴

لایروبی حوضچه صیادی بندر پرک بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- عملیات لایروبی حوضچه بندر صیادی پرک شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر روز یکشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر در آیین آغاز این عملیات گفت: لایروبی حوضچه بندر صیادی بندر پرک شهرستان کنگان با 41 میلیارد ریال اعتبار در مدت سه ماه اجرایی می شود.
عبدالکریم گراوند افزود: حجم لایروبی این پروژه 60 هزار مترمکعب(لای سنگی) است که انتظار می رود در موعد مقرر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یکی از اساسی ترین اقدام ها برای افزایش قابلیت های بندر برای پذیرش شناورهای بزرگتر و بهره برداری مناسب از تاسیسات دریایی ارائه طرح لایروبی مناسب و بهینه است.
سیاوش ارجمندزاده افزود: مهم ترین مشکلی که بندر پرک با آن مواجه بود، انباشت رسوب در پشت موج شکن اصلی و نفوذ زبانه رسوبی به درون دهانه بندر بود که با احداث رسوب گیر برطرف شده است.
وی ادامه داد: در قرارد اجرای این طرح که بطور صرف انجام کار لایروبی است با توجه به جنس سخت بستر، عملیات از طریق بیل و بارج مکانیکی صورت می گیرد.
ارجمند زاده اظهار داشت: طول بازوی اصلی این حوضچه 410 و بازوی فرعی نیز 235 متر است.
استاندار بوشهر سومین دور سفر شهرستانی خود با رویکرد اقتصاد و اشتغال روستایی به شهرستان کنگان آغاز
و در آیین آغاز عملیات لایروبی بندر پرک شرکت کرد.
7212/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد لايروبي اسكله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس گفت: در این عملیات ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس با حجم برداشت ۲۰ هزار متر مکعب لایروبی و پاکسازی می‌شود.

مرتضی کریمی فرد افزود: آماده سازی این شبکه برای شروع فصل بهره برداری جدید و تسریع در انتقال و تحویل به‌موقع آب برای مصارف مختلف و توزیع عادلانه‌تر آب بین حقابه بران شبکه آبیاری سرخس، با نظارت اداره منابع آب شهرستان سرخس شروع شده است.

وی گفت: این فعالیت‌ها در چهارچوب راهبرد و برنامه اصولی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در سال آبی جدید، در خدمت‌رسانی به مردم، بیش از پیش تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • لایروبی و رسوب برداری ۲۸۰ هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر