Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی اربعین 97 در محورهای مواصلاتی این استان از 30 مهرماه خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی اربعین از 30 مهرماه در راه های مواصلاتی منتهی به مهران در استان ایلام به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسیر حمیل - سرابله - ایلام، اسلام آباد - ایوان - ایلام، ایلام - صالح آباد - مهران، ایلام - ملکشاهی - مهران، دهلران - مهران، دره شهر -بدره - ایلام - مهران از جمله مسیرهای مواصلاتی منتهی به مرز بین المللی مهران است که محدودیت های ترافیکی در آنها اجرا می شود.
همتی زاده اضافه کرد: طبق محدودیت هایی که اعمال می شود عبور و مرور تمامی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین غیر از تانکرهای سوخت رسان و اتوبوس های حمل مسافر از تاریخ 30 مهرماه 97 تا 10 آبان ماه 97 ممنوع خواهد بود.
سرهنگ همتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تمامی یگان های خدمت رسان پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای خدمت رسانی هرچه با کیفیت تر به زائرین در کنگره عظیم و معنوی اربعین در آماده باش کامل هستند.
وی خطاب به رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: تمام تلاش های نیروهای پلیس راه در راستای حفاظت از جان و مال زائران است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از طرف عموم رانندگان خدمت رسانی پلیس به ملت را روان تر خواهد ساخت.
7177/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اربعين پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید استاندار از محور ایلام- مهران از سرعت بخشی به عملیات راهسازی قطعه رانشی این محور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص راهسازی قطعه رانشی محور ایلام - مهران گفت: از خروجی شهر ایلام تا ورودی شهر مهران ۸۲ کیلومتر عملیات راهسازی از سال های گذشته برای تبدیل این محور به چهارخطه و ایجاد بزرگراه عملیاتی شده است که خوشبختانه در سال گذشته با بهره برداری از دو تونل محور ایلام - مهران و پل های بزرگ منطقه کنجانچم خوشبختانه گام بزرگی برای اتمام عملیات بزرگراه ایلام- مهران برداشته شد.

وی افزود از جمله قسمت های باقیمانده بزرگراه ایلام- مهران قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ منطقه کنجانچم است که برای مهار آن که بعد از کیلومتر ۱۱ محور ایلام مهران آغاز و تا کیلومتر ۱۳ ادامه دارد طبق برآورد و قرارداد اولیه ۲۷۵ شمع با عمق های مختلف می بایست اجرا شود که تا کنون ۱۳۰ شمع آن اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل شود تا عملیات راهسازی مجدداً آغاز شود.

دوستی اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار تا اربعین سال جاری مسیر قطعه رانشی نیز به صورت تکمیلی و استاندارد زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در این قطعه از مسیر ایلام- مهران دو تقاطع غیرهمسطح نیز طراحی شده که به زودی عملیات اجرایی این تقاطع ها نیز آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور