Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از هرمزگان، رضا کمالی در جلسه هم‌اندیشی با مدیران خبرگزاری‌های استان هرمزگان که روز شنبه ۲۱ مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با هدف همفکری و ارائه دیدگاه‌ها و نظرات و هر آنچه که نیاز است روابط عمومی استانداری در جریان قرار گیرد تا به اطلاع‌رسانی استان کمک کند، تشکیل شده است.
وی ادامه داد: باید بررسی کنیم که تاکنون کجای مسیر را اشتباه طی کرده‌ایم و کجای مسیر می‌توانیم بهتر عمل کنیم تا عموم مردم از اطلاع‌رسانی راضی باشند و بر این اساس آمادگی استفاده از هر گونه نظرات، دیدگاه‌ها و ارائه راهکار‌ها از سوی مدیران خبرگزاری‌ها را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان افزود: امروزه با توجه به رشد فناوری‌ها و تکنولوژی و بهره‌مندی مردم از فضای مجازی، دست مردم برای اطلاع‌رسانی باز است و در چنین فضایی هر نوع خبری به سرعت منتشر می‌شود.
کمالی با بیان اینکه خبرگزاری‌ها در معرفی صحیح استان هرمزگان نقش اساسی دارند، تصریح کرد: خبرگزاری‌های استان هرمزگان ضمن بیان انتقادات سازنده، اخبار امیدوارکننده منتشر کنند و تصاویر و خبر‌هایی را منتشر کنند که ظرفیت‌های استان هرمزگان را به‌خوبی معرفی کند.
وی گفت: درب اداره‌کل روابط عمومی استانداری به روی تمامی اهالی رسانه باز است و می‌توانند در زمینه اطلاع‌رسانی ما را یاری کمک کنند و هر جای کار که ایراد و انتقادی وجود دارد به ما اطلاع دهند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان در پایان گفت: نشست هم‌اندیشی مدیران خبرگزاری‌های استان با روابط عمومی استانداری هر ماه تشکیل خواهد شد و حداقل سه نفر از مدیران خبرگزاری‌های استان به نمایندگی در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرنگار مدیران جلسه استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد