Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@18:12:08 GMT

اقدام عجیب محمد رضا گلزار درباره زلزله زدگان جلوی دوربین + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۰۵۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: تصمیم جالب شرکت کننده مسابقه «برنده باش» برای کمک به دانش آموزان کرمانشاهی با واکنش مثبت محمدرضا گلزار و همراهی او در این کار نیک شد.

حجم ویدیو: 7.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

یکی از شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی «برنده باش» درباره هدف خود از دریافت جایزه از این مسابقه گفت: می خواهم برای بچه هایی که در کرمانشاه به مدرسه می روند لوازم التحریر بگیرم که این موضوع واکنش مثبت محمد رضا گلزار (مجری مسابقه برنده باش) همراه شد و گلزار هم گفت: من هم مبلغ ده میلیون کمک می کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از صحبت های گلزار با این شرکت کننده را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

گفتنی است؛ مسابقه «برنده باش» با هدف ارتقای سطح فرهنگ جامعه و افزایش سرانه مطالعه با اجرای محمدرضا گلزار هر هفته پنج شنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رسوایی اخلاقی بیل کلینتون در مرحله جدید! + عکس و جزییات قتل عام 1200 نفر بخاطر جام جهانی قطر! + جزییات تکاندهنده جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس 2 ساعت جستجوی جسد زن ثروتمند مدفون شده در خانه ویلایی مرد تهرانی / سهیلا زنده بود ! + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس شوهر تینا وقتی سلبریتی شد زنان دیگر را به او ترجیح داد! دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس مرگ مرموز آقای بازیگر 2 زنه در آبادان +عکس کشته شدن دانش آموز هرمزگانی با سقوط حلقه فرسوده بسکتبال فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم نوعروس 20 ساله راز شوهر قاتلش را لو داد / مهسا ناچار بود شب ها در کنار قاتل بخوابد ! + عکس برادر بن سلمان قاتل است! بن سلمان هر کسی را که در قتل خاشقجی دست داشته است، ناپدید می‌کند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم محمدرضا گلزار دانش آموزان محمدرضا گلزار مسابقه فیلم واکنش ویدیو ها عکس ایران فیلم روزنامه تهران زن مشهور تروریست قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی