Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به دنبال انفجار چندین بمب برجای مانده از تروریست‌ها در حومه شمالی و شرقی درعا ۳ شهروند سوری از جمله دو کودک به شهادت رسیدند و ۳ نفر نیز زخمی شدند.

خبرنگار سانا اعلام کرد: انفجار یک بمب در ۴۰ کیلومتری شرق شهر درعا به شهادت یک کودک ده ساله منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با انفجار بمب برجای مانده از تروریست‌های داعش در شهرک الشجره یک کودک شهید و ۳ نفر زخمی شدند. انفجار بمب متعلق به تروریست‌های جبهه النصره در اطراف شهرک داعل در حومه شمالی درعا به شهادت یک شهروند سوری منجر شد.

تروریست‌ها در استان درعا پیش از خروج و تسلیم شدن در برابر نیرو‌های ارتش سوریه به کاشت بمب‌ و مین در مناطق مختلف اقدام کردند تا بدین وسیله شهروندان بی گناه  و امنیت استان را هدف قرار دهند.

از سوی دیگر، نیرو‌های امنیتی سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات در یکی از مزارع شهرک یلدار در حومه دمشق کشف و ضبط کردند.

نیرو‌های سوری طی بازرسی این شهرک با هدف پاکسازی آن از شر تروریست‌ها و مواد منفجره برجای مانده توانستند مقادیری سلاح و مهمات ساخت آمریکا از جمله خمپاره، دوشکا، بمب و خمپاره‌انداز که زیر خاک و در بشکه‌های آب مدفون شده بودند را کشف کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه تسلیحات نظامی گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حملات موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رهگیری دست‌کم چهار راکت بر فراز سدیروت خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در یک انبار در شهرک سدیروت خبر داده و اعلام کردند که این آتش سوزی به علت اصابت ترکش موشکی بوده است که سامانه‌های دفاعی ارتش اشغالگر آن را منهدم کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست از شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر حیفا و منطقه اشغالی هکریوت خبر دادند.

کد خبر 6086290

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت