Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مسئول زکات کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان محلات در این خصوص گفت: دبیرخانه شورای ذکات شهرستان محلات در شش ماهه نخست سال 1397 مبلغی بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون ریال زکات از کشاورزان جمع آوری کرده است.

عربی افزود:   حدود 70 در صد زکات جمع آوری شده  در بحث کمک به محرومین و 30 درصد آن برای کمک به پروژه های  با منفعت همگانی هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جمع آوری زکات نیمه نخست امسال محلات استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت، کاهش جرایم و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان بیجار اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضائی افرادی که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، تعداد ۲ نفر سارق ساختمان نیمه کاره دستگیر و تعداد ۷ نفر معتاد متجاهر جمع آوری که جهت بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6086335

دیگر خبرها

  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • نشست ستاد زکات استان در دهدشت
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس