Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:24:04 GMT

قاتل فراری در دزفول دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۱۸۸

قاتل فراری در دزفول دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری قاتل فراری در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول با به‌کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم پس از تلاش‌های مستمر این قاتل را دستگیر کردند. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از دزفول، سردار حیدر عباس زاده با اشاره به دستگیری قاتل فراری در این شهرستان، اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی درخصوص خبری مبنی بر مفقودیت یک نفر در شهرستان دزفول، تلاش جهت یافتن حقیقت موضوع به صورت ویژه به ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم پس از تلاش‌های مستمر سرانجام حقیقت موضوع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در تحقیقات گسترده پلیس آگاهی شهرستان دزفول مشخص شد قاتل به هویت(م-س) به وسیله یک قبضه سلاح کلت کمری مقتول به هویت(م-ب) را که با هم سوار بر خودروی در حال حرکت بودند، با شلیک 2 گلوله در یکی از مسیرهای منتهی به شهرستان دزفول از پای در آورده و سپس با کمک همدستش، جسد وی را در مسیر برگشت به اندیمشک در زمین های کشاورزی اطراف این شهرستان دفن کرده و خودرو و سلاح بکار رفته در قتل را درون رودخانه انداخته است.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی دزفول با اقدامات فنی سرانجام محل اختفاء قاتل فراری را شناسایی و طی عملیاتی منسجم وی را دستگیر کردند، اذعان داشت: متهم در بازجویی‌های مأموران پلیس و پس از رویارویی با مستندات پرونده و همچنین شهادت همدستش در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل ارتکابی اعتراف کرد.

سردار عباس زاده در پایان با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از قتل ارتکابی را اختلافات شخصی عنوان کرده است، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن