Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، «شاهین فتحی» معاون عملیات سازمان امداد و‌ نجات هلال احمر امروز در نشست اعضای کمیته هماهنگی سفرهای اربعین با بیان اینکه در شش ماهه گذشته سازمان امداد و نجات ۱۲ هزار ماموریت برون‌شهری انجام داده است، اظهار داشت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش شش درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که رشد پنج درصدی داشته است.
وی در ادامه در خصوص رهاسازی از خودرو گفت: در شش ماهه گذشته ۲ هزار و ۲۸۴ عملیات رهاسازی انجام شد که سه هزار و ۶۰۰ نفر از خودرو رهاسازی شدند.
فتحی با تشریح برنامه‌های سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در بحث اقدامات درمانی هم در کشور و هم در خارج از کشور اقداماتی انجام می‌دهد.
معاون عملیات سازمان امداد و‌ نجات هلال احمر ادامه داد: ۲ هزار نیرو در درمانگاه‌های کربلا، نجف و از مرز ایران تا عراق (مسیر راهپیمایی زائران اربعین) حضور خواهند داشت.
وی گفت: عملیات سازمان امداد و نجات از روز گذشته آغاز شده است و چهار قرارگاه مرزی در مرزهای مهران، چذابه، شلمچه و خسروی تشکیل شده‌اند.
فتحی افزود: ۴۷۷ پایگاه بین شهری آمادگی صد در صد دارند. همچنین ۱۱۸ آمبولانس در محورهای مواصلاتی شهرهای مرزی مستقر هستند.
وی بیان کرد: ۳۲ دستگاه آمبولانس نیز در کشور عراق مستقر هستند و همچنین چهار فروند بالگرد در مرز‌های کشور مستقر خواهند شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هلال احمر استقرار نجف کربلا خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:مرحله دوم مانور لحظه صفر امداد و نجات در کوهستان با حضور ۱۰ نفر از نجاتگران تیم واکنش سریع معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی باسناریو سقوط و گیر افتادن مردی ۶۰ ساله در صخره‌های ارتفاعات بز سینا در ۵۴ کیلومتری جنوب غربی ارومیه و واقع در دهستان مرگور با ارتفاعی بالغ بر ۳۴۸۰ متر انجام شد.

وی افزود:برگزاری مانور‌های لحظه صفر و کارگاه‌های توان افزایی باعث افزایش مهارت نیرو‌های امدادی، افزایش آگاهی، مقابله و ارزیابی در حوادث می‌شود.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی