Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@10:50:20 GMT

واکنش باشگاه پرسپولیس به توهین استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۳۶۵

به گزارش پارس نیوز، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت این تیم مقابل السد قطر گفت: نتایج السد را دنبال می کنیم. آنها در یک بازی هشت گل خوردند که البته بازیکنان ذخیره اش بازی کردند. خوشبختانه تمام تمرکز خودمان را به کار بستیم تا خودمان دچار غرور کاذب نشویم. انتظار هم داریم روند تمام  رسانه ها برای ما مثبت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم اول آبان با حمایت صاحبان اصلی باشگاه که هواداران هستند از سد حریف عبور کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات رخ داده در رختکن تیم نوجوانان استقلال تهران که توهین هایی به باشگاه پرسپولیس شده بود افزود: اصلا قصد نداریم از این باشگاه شکایت کنیم. با شکایت کردن از روند خوب و روبه رشدمان عقب می مانیم.

وی در گفتگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره مشکلات ورزشگاه آزادی در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: اینطور نبود که بخواهند هزینه ها را گردن ما بیندازند. باشگاه قراردادش مشخص است. استادیوم آزادی، ورزشگاه ملی است و متعلق به هیچ باشگاهی نیست. به خاطر همین حساسیت هم وزیر ورزش ورود کرد تا اقدامات مربوطه توسط شرکت توسعه و تجهیز عملی شود.

گرشاسبی ادامه داد: اگر به فینال برسیم حدود ۲۰۰ میهمان خارجی داریم. همچنین نزدیک به ۳۰۰ خبرنگار خارجی خواهند آمد. سمیناری هم در تهران دارند که باید در همان ایام برگزار کنند. بطور کلی اسمی از میهمانان ویژه نبرده اند.

مدیرعامل سرخپوشان پایتخت درباره وضعیت کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس اذعان داشت: هیچ مشکلی در این زمینه ها نداریم. می خواهیم با کمک همگانی افتخار آفرینی بزرگی برای پرسپولیس و فوتبال ایران رقم بزنیم.

وی درباره پرونده طلبکاران این باشگاه تاکید کرد: ۳۲ پرونده خارجی داشتیم که تمام آنها را بستیم. از تمام این موراد تنها یک مورد هست که ما اعتراض کرده ایم تا دادگاه CAS اظهار نظر کند. اما برخی بدهی هایمان هم به سه الی چهار نفر  به گونه ای است که از دادگاه نامه داده اند فعلا به آنها پرداختی نداشته باشیم.

گرشاسبی درباره حضور در مراسم ختم مادر بشار رسن گفت: او بازیکن اخلاقی و خوبی است. ما هم وظیفه خودمان می دانیم تا به همراه دو نفر از اعضای باشگاه در مراسم سوگواری مادرش شرکت کنیم.

مدیرعامل سرخپوشان پایتخت درباره تغییر زمان بازی های پرسپولیس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: من از آقای تاج و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر می کنم که در حال کمک کردن هستند. همه پیگیر هستند که پرسپولیس افتخار آفرینی کند. انصافا هر روز شخص وزیر ورزش و آقای داورزنی پیگیرند تا دغدغه هایمان کاهش یاید. خانم فرامرزیان هم مسائل مالی را پیگیرند. مشکل مالی ما در خصوص بازیکنان خارجی هم در یکی دو روز آینده پرداخت می شود.

وی درباره میزان پرداخت به خارجی های پرسپولیس تاکید کرد: بدهی ما به بازیکنان خارجی رقمی بالاست. اما قرار است از طریق ارز ثانویه بانک مرکزی حدود ۵۰۰ هزار یورو دریافت کنیم تا به مربیان و بازیکنان خارجی خود پرداخت کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بازی رسانه استقلال پرسپولیس ورزشگاه آزادی لیگ قهرمانان آسیا پایتخت فوتبال ایران لیگ برتر فدراسیون فوتبال سازمان لیگ ارز بانک مرکزی یورو باشگاه پرسپولیس واکنش پارس توهین استقلالی ها پارس نیوز حمید رضا گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • بنرزنی زنان استقلالی در استادیوم؛ تقلب از روی دست خارجی‌ها! | تصویر
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!