Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@00:22:00 GMT

انتقام خرچنگ از مرد هندی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۳۷۰

انتقام خرچنگ از مرد هندی+عکس

خبرگزاری میزان- دوربین‌ها تصاویری را شکار کرده اند که یک مرد هندی خرچنگی بزرگ را در دست نگه داشته و مشغول بازی و شوخی با این جانور بوده است که ناگهان خرچنگ زبان مرد را با چنگال خود می‌گیرد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دوربین‌ها تصاویری را شکار کرده اند که یک مرد هندی خرچنگی بزرگ را در دست نگه داشته و مشغول بازی و شوخی با این جانور بوده است که ناگهان خرچنگ زبان مرد را با چنگال خود می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که در گزارش‌ها آمده، مرد هندی خرچنگ زنده را از بازار خریداری کرده و قصد داشته تا قبل از پختن خرچنگ برای شام کمی با آن جانور شوخی کند که حیوان انتقام خود را از وی می‌گیرد. در این فیلم دیده می‌شود که خرچنگ زبان مرد را در چنگال خود محکم گرفته و رها نمی‌کند و مرد هندی از درد بسیار فریاد می‌زند. سرانجام پس از مدتی خرچنگ زبان مرد را رها کرده و وی را به حال خودش می‌گذارد.  

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خرچنگ مرد هندی انتقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کباب کردن دو بز در یک تنور زیرزمینی توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت یک غذای ابتکاری و ویژه با 10 کیلو بادمجان (فیلم) طبخ غذایی سنتی با ۲۴۰ کیلو گوشت و استخوان گاو (فیلم) پخت ماهی قزل آلا به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مرد ۶۰ سانتیمتری هندی تنها ۷ کیلو وزن دارد
  • هندی‌ها خدایشان را سر بریدند و صادر کردند!
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)
  • شکایت از ممنوعیت عزاداری!
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)
  • طرز تهیه کباب کردن دو بز در یک تنور زیرزمینی توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم)
  • قاچاقچی هزار میلیارد ریالی در چنگال قانون
  • طرز تهیه 25 کیلو چلو ماهیچه توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم)