Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم آغاز به کار نهمین مجلس دانش آموزی گفت: انشالله دوره پر ثمری در این دوره مجلس دانش آموزی داشته باشید. انشالله خداوند به شما عزیزان توفیق بدهد. شما در آغاز راه هستید و انشالله با اندیشه پربارتان برای ایران اسلامی اثر گذار باشید. اسلام به جوانان بهای خاصی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در احادیث ما جوان به عنوان عنصری که دنبال خیر و سازندگی است و دنبال تخریب نیست شناخته می شود.

وزیر اطلاعات در ادامه به بیان خاطراتی از حضور اثر گذار جوانان در دوران انقلاب اسلامی پرداخت.

تکمیل می شود...

کد خبر 4429374 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمود علوی مجلس دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش اربعین ۹۷ نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی سردار حسین اشتری محمد علی افشانی اربعین 97 بیمه محسن هاشمی سازمان محیط زیست بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس

روح‌الله مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج، تور ماه عسل زوج‌های جوان استان قم که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: زوج‌های شرکت کننده در جشن‌های وصال، زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

وی افزود: زوج‌های جوان تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس بگیرند.

کد خبر 6083956

دیگر خبرها

  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • آل سعود آیات قرآن و احادیث نبوی را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها نشود
  • ادامه حواشی «مست عشق»؛ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • مصاحبه کم‌سابقه بنیان‌گذار تلگرام: به‌دنبال آزادی هستم، نه ثروت