Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور با بیان اینکه امکانات مرکز اسناد کرمان بسیار محدود است گفت: برای نگهداری و اسکن اسناد نیازمند تجهیزات به‌روز هستیم. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، معصومه رفیع‌پور صبح امروز در بازدید مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شوری اسلامی صبح امروز از مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور اظهار داشت: به‌دلیل نبود جای مناسب تمام پایان نامه‌های دانشجویی موجود در مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور به تهران منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پایان‌نامه‌ها جمع‌آوری و کارتن شده و در حال انتقال به تهران است عنوان کرد: از تهران به ما اعلام شده است که شما ساختمان مناسبی ندارید که ما در آن هزینه کنیم و سیستم دیجیتال را در آن تعریف کنیم.

مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور شناسنامه ملی استان و کشور است و مکان بسیار بااهمیتی است بیان کرد: در مرکز اسناد ملی استان کرمان اسناد استان‌های هرمزگان و کرمان نگهداری می‌شود.

وی با عنوان اینکه 21 نفر نیرو با راننده و نیروی خدماتی در این مرکز مشغول بکار هستند گفت: از نظر نیروی انسانی هم با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

رفیع‌پور با بیان اینکه امکانات ما بسیار محدود است افزود: برای نگهداری و اسکن اسناد نیازمند تجهیزات به‌روز هستیم.

به گزارش تسنیم، امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، اسدی نماینده مردم شهربابک، بختیاری مردم نماینده بافت، رابر و ارزوئیه، نیکزادی‌پناه مردم شرق استان کرمان و انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/م

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با اطلاع به مرکز اورژانس استان از مسموم شدن اعضای یک خانواده پنج نفره با گاز مونوکسید کربن در بروجن یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

شمسی پور افزود: این حادثه ۵ مصدوم داشت که تمامی مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی برای ادامه روند درمان به بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن منتقل شدند.

شمسی پور خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله‌های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع داشته و نسبت به رعایت دقیق آن‌ها اهتمام ورزند و از روشن کردن وسایل گرمایشی گاز سوز، درون فضا‌های بسته مشابه چادر مسافرتی بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف بزرگترین پرونده ثبتی کشور پس از نیم قرن
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • دو کتاب تازه انتشارات مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • ۵.۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود