Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:19:23 GMT

انتخابات پارلمانی لوکزامبورگ امروز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۶۷۴

انتخابات پارلمانی لوکزامبورگ امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو آلمان، شهروندان لوکزامبورگ قرار است امروز برای تعیین نمایندگان پارلمانی در دوره جدید پای صندوق های رای حاضر شوند. 

بر اساس اعلام کمیته انتخابات لوکزامبورگ حدود ۲۵۰ هزار تن از شهروندان این کشور حائز شرایط شرکت در انتخابات پارلمانی هستند. 

گفتنی است لوکزامبورگ از اعضای مؤسس اتحادیه اقتصادی اروپا (اتحادیه اروپا ی کنونی) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور همچنین در پیمان شنگن شرکت داشت که نام آن از روستای «شنگن» لوکزامبورگ گرفته شده‌ و هدف آن آزادسازی جابجایی شهروندان در کشورهای عضو است.

انتخابات پارلمانی در لوکزامبورگ هر ۵ سال یکبار برگزار می شود.

کد خبر 4429646 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا پارلمان لوکزامبورگ اربعین ۹۷ ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی ترکیه روسیه جمال خاشقجی سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ فلسطین افغانستان انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه