Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@20:42:34 GMT

استایل پاییزی برای زنان عاشق پاییز+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۷۰۸

استایل پاییزی برای زنان عاشق پاییز+تصاویر

رکنا: زنانی که عاشق فصل پاییز هستند با این لباس ها شیک پوش تر می شوند.

 

با آغاز فصل پاییز، صاحبان صنایع پوشاک و طراحان لباس ایده‌های نویی روانه بازار Store کرده‌اند.

در گزارش تصویری که اینک می‌بینید گاردین از 10 لباس زنانه با طرح‌های جدید رونمایی کرده است. این گزارش تصویری به شکلی ترتیب داده شده است که سلایق مختلف انتخاب خودشان را در میان آن‌ها پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو در این تصاویر 10 گانه رنگ‌های مختلف و طرح‌های متفاوتی خواهید دید. این لباس‌ها از آن برندهایی همچون، منگو، ای اس اُ اس، زارا، وارهاوس، استوریس و ... است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات تازه ترین اتفاق برای رحم های اجاره‌ای اقدام عجیب محمد رضا گلزار درباره زلزله زدگان جلوی دوربین + فیلم جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم شوهر تینا وقتی سلبریتی شد زنان دیگر را به او ترجیح داد! متهمان مرگ فوتبالیست‌های یزدی کجا هستند؟ اقدام به قتل سگ خانگی برای یک زوج دردسرساز شد+ عکس بازیگر سینمای ایران سکته مغزی کرد + عکس آیا قالیباف از کشور خارج شده است؟ + تصاویر زنان در بدترین شرایط هم گم نمی شوند ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازار Store زنان لباس تصاویر اینستاگرام عاشق عکس ایران فیلم روزنامه تهران زن مشهور تروریست قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رفت که در پایان این تیم موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر به برتری برسد و در جدول رده‌بندی ۴۹ امتیازی شود.

به نقل از ایرنا نکته جالب توجه در این بازی رکورد مدافع ملی پوش قرمزها بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت تا این مدافع ۳۰ ساله نیز وارد باشگاه صدتایی‌ها سرخ‌پوشان شود.

وی ۷۲ بار در لیگ برتر، ۲۱ بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در جام حذفی و یک بار در سوپرجام فوتبال ایران با لباس پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا بوده است.

گفتنی است کنعانی‌زادگان از این حیث حالا نودمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس این تیم می‌رسد.

همچنین وی تا کنون ۶ بار با لباس پرسپولیس موفق به گلزنی شده است که ۴ گل وی در هفته‌های اخیر بوده و این مدافع سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895419

دیگر خبرها

  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم
  • عکس | استایل نیوشا ضیغمی با چادر  در حرم امام رضا (ع)
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • خانم مدل بعد از ازدواج با پیرمرد ثروتمند فریب خورد
  • عکسی از اقدام عجیب یک جوان عاشق در اتوبان
  • روش امام موسی صدر در برخورد با زنان بی‌حجاب لبنان
  • عکس‌| استایل متفاوت و وایکینگی ارلینگ هالند
  • اندونگ: عاشق راموس و البته استقلال خوزستانم!