Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:25:51 GMT

شورا و شهردار میناب نباید صندلی نشین باشند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۷۲۳

شورا و شهردار میناب نباید صندلی نشین باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ظهر یکشنبه در دیدار و نشست با اعضای شورای شهر و شهردار میناب با بیان اینکه شهرداری میناب در گذشته جزء برترین شهرداریهای در استان ومنطقه بوده است گفت: برای آبادانی و عمران شهر میناب از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد وشورای شهر وشهرداری میناب هم با مضاعف کردن تلاش های خود فضای شهر میناب را به وضعیت مطلوب برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی بیان داشت: فضای کنونی شهر میناب زیبنده  دومین شهر استان نیست وبرای خروج از وضع موجود نیاز به تلاش وافر از سوی همه مجموعه ها و دستگاهها است.

فرماندار ویژه میناب عنوان کرد: ٤ماهه دیگر زمان حضور مهمانان نوروزی فرا می رسد و هر ساله شاهد رنگ آمیزی و زیباسازی شهر فقط برای این ایام هستیم در صورتی که شهروندان و ساکنین شهر همه روزه باید از داشتن شهری زیبا برخوردار و لذت ببرند.

احمدی با بیان اینکه زیبا سازی شهر نباید مختص ایام نوروز باشد گفت: آیا زیباسازی شهر فقط مختص مهمانان نوروزی است یا اینکه حقوق شهروندی برای تمام شهروندان  بوده و برخورداری از شهری سالم و سرزنده با نشاط برای عموم است.

فرماندار میناب گفت: دغدغه اصلی بنده بهبود وضع مبلمان شهری، ترافیکی، حمل و نقل، خدمات درون شهری بوده و سپس برنامه های توسعه ای برای خروج از وضعیت فعلی  در دستور کار قرار گیرد.

احمدی با اشاره به وضعیت سدمعبرها ونظارت کافی به اتباع بیگانه گفت: ساماندهی دستفروشان و سد معبرها در شهر از برنامه های آینده شورا وشهرداری باشد بویژه در جمع آوری و خروج اتباع بیگانه از شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

احمدی اولویت بعدی شورا و شهردار را رسیدگی به  بافت فرسوده شهری و نهضت آسفالت کوچه ها و معابر شهر مطرح کرد و بیان داشت: شورا و شهردار هر دو باید از قدرت ریسک پذیری بالایی برخوردار باشندتا بتوانند مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف سازند.

فرماندار ویژه میناب گفت: شورا و شهردار نباید صندلی نشین باشند  و باید همیشه در عرصه میدان عملیاتی و جهادی عمل کنند و مستقیم وارد صحنه خدمت باشند.

احمدی ضمن تشکر از اعضای شورا برای انتخاب شهردار جوان وبومی تصریح کرد:شورا با میدان دادن به شهردار ودر کنار وی بودن  زمینه را برای حل مشکلات واعتماد سازی در میان مردم  حرکت کند.

در ادامه رئیس شورای شهر میناب گفت : آماده همکاری همه جانبه با فرماندار دلسوز و بومی هستیم و امیدوارم این نشست ها مستمر باشد

کد خبر 4429669

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد احمدی شورای شهر میناب اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث جایگاه‌های سوخت کوچک و بزرگ مقیاس در منطقه ۲

شهردار منطقه دو گفت: برای کم کردن صف‌های طولانی پمپ بنزین، احداث جایگاه‌های سوخت کوچک و بزرگ‌مقیاس در دستور کار قرار گرفته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی صالحی؛ شهردار منطقه 2 در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران که صبح امروز با حضور حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران و سعید بیگی؛ مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری با دستور شهردار تهران، نگاه به موضوع دستفروشی و مشاغل بی‌کانون سیار تغییر پیدا کرده است. انصافاً در منطقه 2 بر اساس رصد روزانه‌ای که صورت گرفته است دستاوردهای بزرگی در این حوزه بوجود آمده است.

وی با اشاره به ساماندهی دستفروشان در خیابان ستارخان گفت: قطعاً این مسئله نسبت به سنوات گذشته بهتر شده است و این به جهت تغییر نوع نگاه مدیریت شهری و همچنین قوانین و مقررات در ارتباط با موضوع دستفرشی است، چرا که بر اساس قانون دستفروشان می‌توانند در یک بستر مجاز به فعالیت خود ادامه دهند.

دستفروشان تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت

شهردار منطقه 2 تصریح کرد: نقاطی که دچار عارضه بودند در این منطقه در حوزه دستفروشی شناسایی و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

صالحی با اشاره به راه‌اندازی بازار گل و گیاه شادمان در منطقه 2 گفت: این مجموعه نیز در بستری مجاز فعالیت خود را‌ آغاز و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مجموعه گل و گیاه خود را خریداری کنند.

وی به احداث جایگاه‌های سوخت کوچک و بزرگ مقایس در منطقه 2 اشاره کرد و افزود: یکی از آسیب‌هایی که در این حوزه وجود دارد صف‌های طولانی است که بر این اساس بر اساس مصوبه شورای شهر تهران احداث جایگاه‌های کوچک مقیاس در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است به طوریکه در منطقه 2 سه قیمت احداث جایگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته که امروز یک جایگاه کوچک‌مقیاس سوخت در خیابان دادمان به بهره‌برداری می‌رسد و در ادامه دو جایگاه دیگر در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه دو گفت: البته دو جایگاه سوخت بزرگ مقیاس نیز در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار دارد تا بتوانیم با افتتاح از جایگاه‌های اشاره شده صف‌های پمپ بنزین را کاهش بدهیم.

صالحی گفت: ان‌شاءالله سال 1403 سال شکوفایی پروژه‌هایی است که در دو سال گذشته آغاز شده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۰۰ میلیاردی برای احداث پارکینگ مکانیزه در قزوین
  • اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ۱۶
  • احداث جایگاه‌های سوخت کوچک و بزرگ مقیاس در منطقه ۲
  • دهبکری بم دارای شهردار شد
  • شهردار دهدشت معارفه شد/ پایان بلاتکلیفی معضلات شهری شهر دهدشت
  • توزیع ۴۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ تبریز
  • تابلوهای محلات نوسازی شود | تشریح وضعیت محله مجیدیه از زبان عضو شورا
  • معاون شهرداری تهران : یک فوریت لایحه سازمان گردشگری به شورا ارائه شد
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • یک فوریت لایحه سازمان گردشگری به شورا ارائه شد/ آغاز فعالیت ۵۰ کاروان سیار در پایتخت