Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این مسابقات در هر وزن با حضور 6 نفر و به صورت جدول نوردیک برگزار می شود که در وزن 65 کیلوگرم محمد کریمی در کشتی نخست به مصاف تارک اسماعیل از مصر می رود و در کشتی دوم نیز با کارسون مان ویل از آمریکا دیدار می کند.

در وزن 110 کیلوگرم نیز امیر حسین زارع در دیدار اول خود با توماس بارنس از استرالیا مسابقه می دهد و در مبارزه دوم با احمد خلیل از مصر کشتی می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول برگزاری مسابقات، رقابت ها در دو گروه 3 نفره در هر وزن برگزار می شود که در پایان رقابت های مقدماتی، نفرات اول هر گروه دیدار فینال و نفرات دوم هر گروه دیدار رده بندی را برگزار می کنند.این مسابقات از ساعت 10 صبح به وقت آرژانتین و 16:30 به وقت ایران آغاز می شود.

در رقابت های کشتی فرنگی جوانان المپیک آرژانتین محمد نصرتی در وزن 92 کیلوگرم و امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم صاحب دو مدال طلا شدند. هر کشور در این رقابت ها دو نماینده دارد.

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه ج برگزار می شود

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه ج از فردا (دوشنبه) و به مدت 2 روز در سالن امام علی (ع) شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار می شود. این رقابت ها به صورت تیم به تیم و انفرادی برگزار می شود و اصغر بذری بعنوان نماینده کمیته فنی بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.

مسابقات کشتی با نام گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود

فدراسیون کشتی سه رقابت کشتی را به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر تا 2 آبان ماه) به نام گرامیداشت این هفته برگزار می کند.
بر این اساس مسابقاتی که فدراسیون کشتی با نام هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می کند به شرح زیر است:
1- رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور – گروه ب در سریش آباد کردستان (روزهای 26 و 27 مهرماه)
2- رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور- گروه ج در شاهرود (روزهای 26 و 27 مهرماه)
3- رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور- گروه ب در دهگلان کردستان (روزهای 30 مهر و اول آبان ماه)

بیشتر بخوانید:

آزادکاران با ترکیب کامل راهی بوداپست می شوند/ارز ثانویه واریز شد! حیدری:در زندگی باید گذشت داشت/سردار آذرنوش:کشتی گرفتن فقط به فن نیست

انتهای پیام/

برگزاری رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه ج از فردا در سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره جهان و دومین و آخرین فرنگی کار ایران در این رقابت‌ها، در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی مطمئن با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و ششمین سهمیه المپیک را برای کشتی فرنگی ایران بدست آورد.

مهمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز با راهیابی به دیدار نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

تیم ملی کشتی فرنگی در رقایت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ نیز موفق به کسب ۴ سهمیه از ۶ سهمیه المپیک پاریس شده بود.

به این ترتیب کشتی فرنگی ایران با کسب سهمیه‌های کامل المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خود را برای حضوری پر قدرت در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

کشتی آزاد ایران نیز موفق به کسب ۵ سهمیه المپیک شده و تنها در وزن ۵۷ کیلوگرم باید در مسابقات جهانی کسب سهمیه در استانبول که ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود در آخرین فرصت برای کامل کردن سهمیه خود تلاش کند.

کد خبر 846119 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پایان عصر «تیلور- یزدانی»؛ جادوگر کشتی آمریکا از آرون بروکس شکست خورد و المپیک را از دست داد
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم