Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا گرشاسبی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست 8 بر صفر السد در دیدار جام حذفی قطر گفت: البته السد با تیم دوم خود در این بازی به میدان رفت و تمام انرژی‌ خود را برای بازی با ما گذاشته است.

وی افزود: تمام تمرکز ما روی این بازی است که بازیکنان دچار غرور کاذب نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار داریم همه رسانه‌ها از ما حمایت کنند. از یکی دو رسانه عزیز هم خواهش می‌کنیم واقعیت‌ها را بنویسند که تیم را دچار حاشیه نکنند تا ان‌شاالله با حمایت هواداران که صاحب اصلی پرسپولیس هستند عبور کنیم.

گرشاسبی در خصوص شکایت پرسپولیس از استقلال گفت: ما اصلا شکایتی از استقلال و تیم دیگری نداریم و دنبال این هستیم که تیم اصلا دنبال حاشیه نباشد. ما با این کارها از هدفمان دور می‌شویم.

وی در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: خوشبختانه با ورود وزیر ورزش و جوانان و کمیته ای که تشکیل شده امیدواریم میزبانی خوبی داشتیه باشیم.

گرشاسبی در خصوص اینکه نزدیک بود هزینه‌های ورزشگاه به گردن باشگاه پرسپولیس بیفتد گفت: نه اینگونه نبود. مدیریت ورزشگاه آزادی بر عهده شرکت توسعه است و خود وزیر هم ورود کرد که مشکلات حل شود. خود آقای کریمی هم لخت شده و شخصا در حال کار کردن در مجموعه است.

وی با اعلام اینکه 200 نفر مهمان خارجی بازی پرسپولیس و السد هستند گفت:300 خبرنگار و میهمان از طرف کشورهای مختلف به تهران می‌آیند. سمیناری هم در تهران برگزار می شود که از AFC میممانان ویژه‌ای خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: خوشبختانه مشکلی نداریم و بازیکنان رفاقتی در حال کار کردن هستند و ان شاالله با حمایت مردم افتخاری دیگر برای پرسپولیس کسب کنیم.

وی در خصوص پرونده نیلسون و همامی گفت: خوشبختانه پرونده های ما تقریبا بسته شده است. ما 32 پرونده خارجی داشتیم که اعتراض کردیم. یک سال به ما فرصت داده اند و دادگاه CAS آن را بررسی می‌کنند و به ما اطلاع می‌دهند. 3-4 مورد هم پرونده داخلی مانده که فعلا در دست بررسی است و خوشبختانه تا این لحظه بدهی پرسپولیس صاف شده است.

گرشاسبی در خصوص درگذشت مادر بشار رسن نیز گفت: خود من و یکی دو نفر دیگر فردا عازم عراق هستیم و بلافاصله به تهران بازخواهیم گشت.رسن بازیکن دوست داشتنی و اخلاق مداری است.

وی در خصوص لغو بازی‌های پرسپولیس در صورت صعود پرسپولیس به فینال گفت:خوشبختانه در این مدت هم تاج، هم سازمان لیگ به ما کمک کردند و بازی‌های ما را جا به جا کردند. البته طبیعی است که بازی‌ها عقب بیفتد که ما آسیب نبینیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جدیتی برای کمک به پرسپولیس وجود دارد گفت: روزانه آقایان وزیر ورزش و داورزنی پیگیر هستند که مشکلات ما کمتر شود و به امید خدا بخش عمده مشکل ارزی ما رفع می شود تا حقوق کادر فنی و بازیکنان خارجی پرداخت شود تا قبل از بازی با دلهره وارد زمین نشود. قرار است امروز و فردا ارز ثانویه دریافت کنیم. حدود 500 هزار یورو دریافت می‌کنیم که به صورت ارز ثانویه در اختیار کادر فنی و بازیکنان خارجی خواهیم گذاشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس جام حذفی بازی رسانه پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی وزیر ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس مشکلات عراق اخلاق سازمان لیگ حقوق زمین یورو ارز کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس گرشاسبی السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • تمجید دروسی از آزمون
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • عکس| واکنش رضاییان به محرومیت مقابل پرسپولیس
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!