Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:30:04 GMT

۲۰۱۸ سال سیاه ژرمن‌ها و تونی کروس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۶۰۰۰

۲۰۱۸ سال سیاه ژرمن‌ها و تونی کروس

تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۸ نتایج ضعیفی کسب کرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان شنبه شب در لیگ ملت‌های اروپا با سه گل مغلوب هلند شد. ژرمن‌ها پس از یک جام جهانی تلخ و شکست مقابل مکزیک و کره جنوبی نتوانستند سر خود را بالا بگیرند.

آلمان یواخیم لوو سال سختی را سپری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به نظر می‌رسید آلمان با تیم قهرمان جام ۲۰۱۴ برزیل فاصله دارد. شکست ۲ بر یک مقابل اتریش که از سال ۱۹۸۶ رخ نداده بود یک هشدار به حساب می‌آمد. این تیم دیشب از هلند سه گل دریافت کرد تا سنگین‌ترین شکست خود را مقابل نارنجی پوشان تجربه کند. آلمان از یکم مارس ۲۰۰۶ که ۴ بر یک مغلوب ایتالیا شده بود شکست با سه گل یا بیشتر را تجربه نکرده بود.

آلمان در سال جاری از ۱۰ بازی خود تنها توانسته است سه دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد. این بردها برابر عربستان (۲ بر یک) و پرو (۲ بر یک) در بازی‌های دوستانه به دست آمد و این تیم در جام جهانی توانست با نتیجه‌ مشابه سوئد را شکست دهد. ژرمن‌ها مقابل اسپانیا و فرانسه به ترتیب یک بر یک و صفر بر صفر مساوی کردند. همچنین مقابل برزیل، اتریش، هلند در بازی‌های دوستانه شکست خوردند. آنها در جام جهانی با یک گل مغلوب مکزیک شدند و مقابل کره جنوبی ۲ بر صفر شکست خوردند.

این نتایج باعث سقوط ژرمن‌ها در رنکینگ فیفا شده است. آنها به رتبه دوازدهم سقوط کردند، در حالی که تقریبا همیشه در میان چهار تیم برتر رنکینگ حضور داشتند.

بدشانس‌ترین بازیکن ژرمن‌ها تونی کروس بوده است. هافبک آلمانی که  یک بازیکن قابل اعتماد و سطح بالایی محسوب می‌شود بدترین روزهای دوران حرفه‌ای خود را می‌گذارند. از شکست سه بر صفر رئال مادرید برابر سویا در سانچس پیسخوان تا باخت دیشب ژرمن‌ها این بازیکن پنج بازی پیاپی است که رنگ پیروزی را ندیده است. همچنین تیم‌هایش بیش از هفت ساعت است که گلزنی نکرده‌اند.

مادرید مقابل سویا، اتلتیکو مادرید، زسکا مسکو و آلاوس نتوانست گلزنی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تونی کروس تیم ملی فوتبال آلمان لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر

به گزارش ورزش سه، ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیس یا همان مونتجوئیک امشب از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

در بازی رفت در ورزشگاه پارک ده پرنس بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و اکنون در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی قرار دارد. تیم ژاوی هرناندز کافی است که امشب بتواند نتیجه را حفظ کند و دروازه اش را بسته نگه دارد. بارسا در این فصل تنها در لیگ قهرمانان اروپا است که شانس قهرمانی دارد و می خواهد این شانس خود را همچنان حفظ کند.

اخبار فصل پاری سن ژرمن بیش از این که تحت تاثیر نتایج شاگردان لوئیز انریکه در داخل زمین باشد، حول محور جدایی کیلیان امباپه در تابستان می‌چرخند. یک معجزه نیاز است تا تیمی جز پاری سن ژرمن قهرمانی لیگ یک را کسب کند و آنها به فینال جام حذفی هم رسیده‌اند و این یعنی کیلیان امباپه فرصت این را دارد تا بهترین پایان ممکن برای دوران حضورش در پاریس را با کسب سه گانه رقم بزند! پاری سن ژرمن طی این سال ها شکست در همه مراحلِ دورِ حذفی را تجربه کرده اما اگر تجربه آن شکست ها این بار به کمک آنها بیاید چه؟

ترکیب بارسلونا:
مارک آندره تراشتگن، ژول کنده، رونالد آرائوخو، کوبارسی، ژائو کانسلو، پدری، فرانکی دی یونگ، ایلکای گوندوغان، لامینه یامال، رابرت لواندوفسکی و رافینیا

ترکیب پاریس سن ژرمن:
جانلوییجی دوناروما، اشرف حکیمی، مارکینیوش، لوکاس هرناندز، نونو مندس، فابین رویز، ویتینیا، زائر امری، بارکولا، کیلیان امباپه و عثمان دمبله

دیگر خبرها

  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد