Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@18:19:51 GMT

۱۰ کشور برتر دنیا برای مهاجران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۶۱۵۰

۱۰ کشور برتر دنیا برای مهاجران

جامعه > شهری - نتیجه یک نظرسنجی نام ۱۰ کشور اول برای مهاجرت را اعلام کرده که براساس آن سه کشور سنگاپور، نیوزلند و آلمان بهترین مکان‌ها برای مهاجرت شناخته شده اند.

به گزارش خبرآنلاین، سفر به خارج از کشور، درآمد زندگی مهاجران را ۲۱هزار دلار افزایش می‌دهد و بیشترین درآمد هم کارمندان کشورهای سوئد، سوییس و ایالات متحده آمریکا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتایج یک نظرسنجی است که نشان می‌دهد ۴۵درصد مهاجرین می‌گویند درآمدشان از زمانی که مهاجرت کرده‌اند افزایش پیدا کرده و ۲۸درصد آن‌ها اصلا برای افزایش درآمد مهاجرت کرده‌اند. برای مثال در سوییس که به خاطر کوه‌های بلند و گرانی شناخته شده است، درآمد سالانه مهاجران ۶۱هزار لار افزایش پیدا کرده. در آنجا در آمد مهاجران سالی ۲۰۳هزار دلار است، ۲برابر متوسط جهانی.

در این نظرسنجی برای سال چهارم سنگاپور رتبه اول را در رابطه با رتبه بهترین کشورها برای کار و زندگی پیدا کرده. سوییس به دلیل هزینه زیاد برای بزرگ کردن کودکان رتبه هشتم را دارد.

جان گودارد رییس سازمان «اچ اس بی سی» که این نظرسنجی را انجام داد در این رابطه توضیح داد:‌ «سنگاپور شامل یک مجموعه کامل از چیزهایی است که یک مهاجر می‌تواند انتظار داشته باشد.

 

در این نقشه ۱۰ کشور برتر برای مهاجران را مشاهده کنید

با وجود ویژگی‌های مثبت فرهنگی و اقتصادی مهاجرت ۲۲۳۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان نظرسنجی اعلام کردند که زنان در برخی از حوزه‌ها به مشکل خورده‌اند.

برای مثال یک چهارم زنان به دلیل مسائل اقتصادی مهاجرت کرده‌اند در حالی که این آمار برای مردان ۴۷ درصد است. از سویی زنان اکثرا نیمه وقت کار می‌کنند و میانگین درآمد آن‌ها هم حدود ۴۲درصد کمتر از مرداد است.

 

 

منبع: بلومبرگ

 

 

 

۲۳۷ ۴۵

 

 

کلید واژه‌ها : مهاجرت تحصیلی - مهاجرت -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهاجرت تحصیلی مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری

مغولستان که یکی از کم‌تراکم‌ترین کشورهای آسیایی با توجه به مساحتش است، در سال گذشته میلادی توانسته به درآمد ۱.۳ میلیارد دلاری از محل جذب گردشگران خارجی دست یابد.

به گزارش ایسنا، وزارت محیط زیست و گردشگری مغولستان گزارش داد این کشور به هدف درآمد یک میلیارد دلاری از گردشگری در سال ۲۰۲۳ دست یافته است.

در سال گذشته میلادی در مجموع بیش از ۶۴۴ هزار گردشگر بین‌المللی وارد مغولستان شدند، که یک رکورد تاریخی به شمار می‌آید. علاوه بر این، درآمد حاصل از این صنعت به ۱.۳ میلیارد دلار رسیده است.

شمار کشورهای معاف از شرایط ویزا برای بازدید از مغولستان با افزودن ۳۴ کشور به مجموع ۶۱ کشور رسیده است که به افزایش جریان گردشگری در این کشور کمک می‌کند.

مغولستان کشوری در شرق آسیاست که از شمال با روسیه و در جنوب با چین هم‌مرز است. مغولستان نوزدهمین کشور پهناور جهان جزو کشورهای کم‌تراکم و کم‌جمعیت قاره آسیا است که، جمعیت آن، بیش از سه میلیون نفر برآورده شده است که شامل ۹۵ درصد مغول و حدود ۴ درصد از اقلیت قزاق می‌شود. بیش از ۴۵ درصد مردم این کشور نیز در شهر اولان‌باتور، پایتخت آن زندگی می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • ۹۶۷۴ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند