Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به صدور روزانه ویزا در این استان گفت: تاکنون ۱۷ هزار ویزای اربعین برای زائران استان فارس صادر شده است. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ استانها فارس نظرات

علیرضا زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: تاکنون 40 هزار نفر پیش ثبت‌نام  در استان فارس انجام شده و با راه‌اندازی کنسولگری در شیراز تا این لحظه برای 17 هزار نفر ویزا صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه کنسولگری در شیراز راه‌اندازی شده است، گفت: صدور ویزا به صورت لحظه‌ای در حال انجام است و مردم نگرانی بابت صدور ویزا نداشته باشند. 

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به استقرار 150 دفتر خدمات زیارتی برای ثبت نام افزود: از مردم تقاضا می‌شود تنها به دفاتر مجازی که اسامی آنها در سایت حج و زیارت قید شده مراجعه کنند. 

زینلی با تاکید بر اینکه مردم از طریق دفاتر مجاز اقدام به ثبت نام کنند، بیان کرد: مردم هیچ گونه وجهی غیر از هزینه اعلام شده، پرداخت نکنند و این میزان نیز به صورت نقدی دریافت نمی‌شود. 

وی با اشاره به تغییر قیمت ثبت‌نام اربعین عنوان کرد: قیمت اعلام شده 234 هزار و 775 تومان است و کسانی که با نرخ قبل ثبت‌نام کردند مابه‌تفاوت آن از پس از اربعین به همان شماره کارتی که ثبت نام کردند، برگشت داده می‌شود. 

انتهای پیام/  ز

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پروانه ساختمانی ۷۱ هزار واحد مسکونی در طرح بزرگ نهضت ملی مسکن صادر شده و پیشرفت فیزیکی ۵ تا ۹۰ درصد را دارند.

محمودرضا طالبان امروز، ۲۶ فروردین با اعلام این خبر گفت: تعداد متقاضیان ثبت‌نام کننده نهضت ملی مسکن با احتساب طرح جوانی جمعیت ۴۷۸ هزار نفر هستند که ۱۶۸ هزار نفر آنان تایید نهایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون برای ۱۰۳ هزار واحد مسکونی زمین تامین شده که در تلاش هستیم در نیمه اول سال ۱۴۰۳ این تعداد را به حدود ۱۵۰ هزار واحد برسانیم.

طالبان بیان کرد: تعداد افرادی که تاکنون واریز وجه انجام داده‌اند ۷۸ هزار نفر هستند که پروانه ساختمانی ۷۱ هزار نفر تاکنون صادر شده و باقیمانده نیز تا پایان اردیبهشت دارای پروانه ساختمانی می‌شوند.

دبیر شورای مسکن استان فارس همچنین اظهار کرد: ۵۰ هزار واحد مسکونی نیز در مراحل مختلف اجرای فونداسیون تا مرحله نازک‌کاری و نما هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی / تفاوت تعرفه‌های درمانی ایران با دیگر کشورها
  • تعرفه خدمات دولتی در ۱۴۰۳؛ صدور کارت ملی، شناسنامه و سایر خدمات چقدر هزینه دارد؟
  • بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان مابه التفاوت دیه مرد و زن توسط صندوق خسارت بدنی پرداخت شد+ فیلم
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • صدور ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان