Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از اسناد مالی محرمانه نوشت، داماد رئیس جمهوری آمریکا بین سال‌های 2009 و 2016 احتمالا مالیات درآمد فدرال خود را یا نپرداخته یا کم پرداخت کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز بر اساس این اسناد که با همکاری خود جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و به عنوان بخشی از بررسی درآمدهای وی تهیه شده، نوشته است این اسناد توسط موسسه‌ای تهیه شده که در حال بررسی سوابق مالی کوشنر برای پرداخت وام به وی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه همچنین می‌نویسد، قبوض مالیاتی کوشنر نشان دهنده استفاده وی از معافیت‌های مالیاتی موسوم به استهلاک است که به سرمایه گذاران در بخش مسکن اجازه می‌دهد تا بخشی از هزینه‌های مربوط به املاک و مستغلات خود را از درآمدهای مالیات پذیر معاف کنند.

روزنامه نیویورک تایمز همچنین گزارش می‌دهد که مطلبی در این اسناد محرمانه ذکر نشده که مربوط به نقض قوانین توسط کوشنر یا کمپانی او باشد.

پیتر میریانیان، سخنگوی وکیل کوشنر روز شنبه به رویترز گفت که وی به فرضیات روزنامه نیویورک تایمز پاسخی نمی‌دهد چون به گفته وکیل کوشنر، این فرضیات از اسنادی فاقد اعتبار به دست آمده که نقض کننده قانون و استانداردهای تجاری است.

بر اساس اسناد منشتر شده توسط کاخ سفید در ژوئن سال جاری میلادی، مشخص شد که ارزش دارایی‌های کوشنر دست کم 181 میلیون دلار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جارد کوشنر دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد

به‌نظر می‌رسد HTC روی گوشی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً به‌زودی عرضه خواهد شد. این گوشی در گیک‌بنچ رؤیت شده و گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی شناسه‌ی 2QDA100 را دارد و احتمالاً جانشین U23 خواهد بود؛ بنابراین، می‌توان حدس زد که با نام U24 یا U24 Pro معرفی شود. گوشی جدید HTC در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۰۹۵ و ۳٬۰۰۶ را کسب کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی ۲۰۲۴ اچ‌تی‌سی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز باشد که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و گرافیک Adreno 720 در آن قرار دارد. این گوشی احتمالاً ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

گوشی HTC مدل U23 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کرد؛ بنابراین، انتظار داریم که سری U24 عملکرد بهتری داشته باشد. گواهی Bluetooth SIG تأیید می‌کند که این دستگاه از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل گوشی جدید HTC هنوز اعلام نشده‌اند؛ اما احتمالاً این محصول شباهت‌های بسیاری با نسل قبل خود خواهد داشت؛ مانند نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب با استاندارد IP67.

باتری U24 ممکن است پرظرفیت‌تر از باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در سری U23 باشد. درحال‌حاضر، جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی جدید اچ‌تی‌سی و زمان عرضه‌ی آن موجود نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • دانشگاه پادگان نیست
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد