Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی المپیک با صدور پیامی موفقیت‌های کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک با صدور پیامی موفقیت‌های کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک صالحی امیری خطاب به قهرمانان پاراآسیایی آمده است:

درخشش دلاور مردان و ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا که همراه بود با اهتزاز چندین باره پرچم مقدس ایران اسلامی دل میلیون‌ها ایرانی را در اقصی نقاط جهان شاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید این موفقیت‌ها بدست نمی آمد مگر در سایه الطاف الهی، ماه‌ها تمرین و برنامه ریزی و حمایت همه جانبه مسئولان پارالمپیکی و دعای خیر مردم که همیشه یار و یاور شما قهرمانان عزیز بوده‌اند. امید است موفقیت‌های ملی پوشان ایران اسلامی که تداوم بخش پیروزی‌های رزمندگان در جبهه‌های جنگ بوده در تمامی میادین ورزشی با پیام صلح، همزیستی و همبستگی ملت‌ها از طریق ورزش ادامه یابد.
ضمن تبریک این موفقیت‌های درخشان به ورزشکاران، کادر فنی و مسئولان و سرپرستان کاروان اعزامی کشورمان به این آوردگاه بزرگ قاره کهن بخصوص جناب آقای محمود خسروی وفا و حمید صمیمی امید می‌رود در بازی‌های پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو نیز شاهد به اهتراز در آمدن پرچم مقدس کشورمان و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صالحی امیری پاراآسیایی جاکارتا کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت تر از دیدارهای باقیمانده سرخ ها به نظر می رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این  چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن ازاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضاها را بشناسد و در آنها جابجا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر همبازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل  و بخصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده آلش فاصله داشته و یکی دوباری هم که محمد خدابنده لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند.ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد.در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوشمار می توان از امیری یا صادقی به عوان وینگر راست  استفاده کند.

به نظر می رسد این جابجایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به عنوان بازیکن آزاد ارائه می کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد  و البته  سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق تری بوده و می تواند با دانیال اسماعیلی فر زوج سازی کند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر