Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی گفت: موکب شباب حضرت علی اکبر (ع) ترکیبی از ۲۰ موکب از شهرهای سراسر آذربایجان شرقی برای خدمات رسانی در زمینه‌های مختلف است. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

علی داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اعزام موکب‌ خدمات رسانی شباب حضرت علی اکبر (ع) آذربایجان شرقی به مرز شلمچه و بصره اظهار داشت: بر اساس تصمیم وزارت کشور، موکب رسمی آذربایجان شرقی برای پشتیبانی از موکب‌های مستقر در مرز شلمچه  در این مرز برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 120 نفر از خادمان این موکب از امروز اعزام شدند افزود: 80 نفر از این موکب از تبریز و 40 نفر از شهرستان در این موکب برای زائران اربعین خدمات رسانی خواهند کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی موکب شباب حضرت علی اکبر (ع) ترکیبی از 20 موکب از شهرهای سراسر آذربایجان شرقی برای خدمات رسانی در زمینه‌های مختلف است گفت: این موکب می‌تواند روزانه برای 38 هزار نفر از زائران خدمات ارائه دهند.

داداش‌زاده خاطرنشان کرد: هزینه این موکب‌ها از طریق نذورات و کمک‌های مردمی تامین می‌شود. 

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

حسن بهرام‌نیا در جریان بازید از زیرساخت‌های اربعین مهران اظهار کرد: برای رفاه حال زائران با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: وجود این پارکینگ از ضروریات پایانه مرزی مهران محسوب می‌شود که عملیات این پارکینگ در حال انجام است.

بهرام نیا تاکید کرد: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک، اضافه کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ( ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین) پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود