Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدرحیم بهره‌مند مدیرکل استاندارد استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه مطلوب فعالیت‌های استاندارد در بخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی در بوشهر افزود: این استان به عنوان چهارمین استان کشور در زمینه تدوین استاندارد‌های ملی و بین‌المللی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فعالیت حدود ۵۰ آزمایشگاه همکار استاندارد در بیش از ۲۳۰ زمینه آزمایشگاهی و وجود شرکت‌های بازرسی فنی متعدد در استان باعث شده تا علاوه بر پیشرو بودن در زمینه استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در کشور، تمامی پارک‌ها و شهرک‌های بازی بخش خصوصی استان نیز گواهینامه استاندارد دریافت کنند.

مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: پارسال ۱۰۴ عنوان استاندارد ملی و یک عنوان استاندارد بین‌المللی تدوین شد و ۱۵۴ استاندارد ملی نیز مورد بازنگری قرار گرفت که باعث شد این استان از استان‌های پیشتاز در زمینه استانداردسازی در کشور معرفی شود.

وی ادامه داد: پارسال همچنین بیش از ۸ هزار بازرسی و نمونه‌برداری از سطح بازار استان به منظور نظارت بر کیفیت کالا‌های تولید داخل عرضه شده در فروشگاه‌ها صورت گرفت.

وی با اشاره به شعار روز جهانی استاندارد تحت عنوان استاندارد‌های بین‌المللی و چهارمین انقلاب صنعتی گفت: در اثر این انقلاب و اتصال فن‌آوری‌های نوین، مصرف‌کننده به تولیدکننده مرتبط می‌شود و در فضای پرشتاب رقابتی که ایجاد می‌شود، «کیفیت» رمز ماندگاری در بازار‌های ملی و جهانی است.

بهره‌مند تصریح کرد: می‌طلبد تولیدکنندگان داخلی با شتاب بیشتری خود را با این تحولات نوین که به زودی سراسر جهان را در بر می‌گیرد منطبق کنند.

وی بر استاندارد سازی پارک‌های بازی تاکید کرد و افزود: از شهرداری‌های استان انتظار داریم تا نسبت به بهبود وضعیت و استانداردسازی زمین‌های بازی و تجهیزات مستقر در پارک‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ف

بوشهر به عنوان چهارمین استان کشور در زمینه تدوین استاندارد‌های ملی شناخته شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دستورالعمل اجرای صحیح طرح نور در دادستانی کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد موحدی آزاد در جمع معاونان دادستان کل، قضات و دادیاران دادسرای دیوان عالی کشور تصریح کرد: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی امروز در حوزه عفاف و حجاب در سطح جامعه، آثار همان قانون غلط کشف حجاب رضاخانی است که دشمن به دنبالش بود، چنانچه انگلیس نیز برای تغییر فرهنگ هند، در ابتدا به سراغ تغییر زبان مردم آن منطقه رفت و اثر شوم خود را در طول سال‌های بعد گذاشت.
وی با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تأیید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح این طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده است و به زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.
دادستان کل کشور تصریح کرد: لازم است در اجرای طرح نور؛ نکاتی مانند تقویت نقاط ایجابی و سطح‌بندی درباره بدحجابی در نظر گرفته شود و تمرکز بر برخورد با جرایم سازمان یافته است و درباره شل حجابی توصیه و تأکید دادستانی اقدامات ارشادی با رویکرد متنبه شدن افراد است.
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با بیان اینکه کنترل فضای مجازی و برخورد با شبکه‌های سازمان یافته به ویژه در حوزه تولید و عرضه لباس‌های ناهنجار هم باید از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد، تأکید کرد: مجریان طرح نور باید به صورت هوشمند در برخی از مکان‌های خاص که مروج پوشش های ناهنجار در جامعه هستند ، حضور جدی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • طرح پیش نویس ۵ قطعنامه در زمینه‌ همکاری صلیب سرخ و هلال احمر
  • نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران زمینه‌ را برای تبادل‌نظر ذی‌نفعان فراهم می‌کند
  • تدوین دستورالعمل اجرای صحیح طرح نور در دادستانی کل کشور
  • تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود