Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:15:13 GMT

برپایی مسترکلاس هایده صفی‌یاری در اتریش

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۶۴۳۹

برپایی مسترکلاس هایده صفی‌یاری در اتریش

هایده صفی یاری دو روز در جشنواره «لینز» اتریش مستر کلاس برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، در اولین دوره این جشنواره فرنوش صمدی، فیلمساز فیلم کوتاه ایرانی، سورین داریان دارگی، برنده بهترین فیلمبرداری فستیوال ونیز سال ٢٠٠٦، لوچیا بولگرونی فیلمساز انیمیش برنده سومین جایزه سینه فونداسیون جشنواره کن ٢٠١٨ داوری فیلم‌ها به عهده دارند و هایده صفی‌یاری یک ورک شاپ با عنوان «نگاهی به فیلم کوتاه» برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایده صفی یاری تنها تدوین‌گر ایرانی عضو آکادمی اسکار است.

این هنرمند در سال‌های اخیر تدوین فیلم‌های چون «همه می‌دانند»، «هت‌تریک»، «تمارض»، «فروشنده»،«لانتوری»، «اژدها وارد می‌شود!»، «عصبانی نیستم»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «بغض»، «جدایی نادر از سیمین» و... را در کارنامه هنری‌اش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اتريش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین المللی فیلم و عکس «پنج»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره بین المللی فیلم و عکس پنج گفت: امسال آثار بسیار درخشانی در بخش رقابت فیلم این جشنواره بین المللی حضور دارند و تا به امروز که حدود دو ماه تا زمان پایان شرکت هنوز فرصت است ما شاهد ارسال آثار بی شمار و درخشانی به جشنواره هستیم. آثاری که بعضی از آن‌ها سابقه حضور در جشنواره‌های مشهور جهان از جمله برلین و ونیز را دارند نیز به این جشنواره ارسال شده اند.

وی در ادامه بیان کرد: دبیر بخش فیلم این دوره از جشنواره فرید حامدی است که حضور این هنرمند بین المللی امری تاثیرگذار برای ارتقاع سطح بخش بین الملل این جشنواره است. این هنرمند هم به عنوان فیلمساز و هم آهنگساز در بسیاری از کشور‌ها فعالیت داشته و نیز یک سال به عنوان مشاور فرهنگی ایران در سازمان ملل متحد حضور داشته و تجارب بسیار درخشانی در کارنامه خود دارند که این امر به پیشبرد اهداف بین المللی این جشنواره کمک خواهد کرد.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم و عکس پنج افزود: از آنجایی که این جشنواره در رده الف جشنواره‌های بین المللی جهان و بعد از جشنواره‌های مطرحی همچون کن، برلین و ونیز از لحاظ رتبه بندی جهانی قرار گرفته است می‌تواند در ادامه مسیر خود در سال‌های پیش رو، یک دریچه مهم برای سینمای کشور محسوب شود و من به عنوان دبیر این جشنواره توقع دارم که نه از لحاظ مالی بلکه از لحاظ معنوی سازمان سینمایی کشور حمایت‌های لازم را برای این جشنواره که جز بخش خصوصی در کشور محسوب می‌شود دریغ نکرده و پیشتیبان این جریان باشد.

وی تاکید کرد: از اهداف اصلی ما تعالی فرهنگ و هنر اصیل ایران و نشان دادن آن به هنرمندان بین المللی است. در نتیجه این موضوع بدون پشتیبانی مسئولین فهیم و آگاه امکان پذیر نمی‌باشد. همچنین به زودی اخبار مهم بین المللی در این دوره چه در بخش فیلم و چه در بخش عکس که دبیری آن به عهده کریم متقی است را اطلاع رسانی می‌کنیم.

این مستندساز خاطرنشان کرد: به دلیل ثبت جهانی این جشنواره و قرار گرفتن رتبه الف در جشنواره‌های جهانی فقط از طریق وبگاه فیلم فری وی و با لینک
WWW.filmfreeway/۵ Film & photo Awards.

تمامی شرکت کنندگان در داخل از کشور می‌توانند با اعلام کد ورودی مشخص مانند دیگر جشنواره‌های جهانی چه در بخش عکس و چه در بخش فیلم حضور داشته باشند در غیر این صورت به دلیل عدم اختیار و قوانین بین المللی جشنواره‌ها حضور در این بخش میسر نمی‌شود.

وی در پایان گفت: امیدارم یکم تیر ماه مراسم بسیار خوبی در افتتاحیه این جشنواره بین المللی داشته باشیم که مکان برگزاری آن به زودی توسط دبیرخانه جشنواره اعلام خواهد شد.
عوامل این جشنواره عبارتند از: اعضای شورای سیاست گذاری: مهدی شادی زاده، فرید حامدی، علیرضا شادی زاده، غزاله سعادتی. موسس: مهدی شادی‌زاده و علیرضا شادی زاده، دبیر: مهدی شادی زاده، مشاور رسانه: غزاله سعادتی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش فیلم هنرمند قشمی در جشنواره ایتالیا
  • جایزه جشنواره «رُم اواردز» ایتالیا در دست‌های فیلم‌ساز خوزستانی
  • ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین‌المللی «پنج»
  • ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین المللی فیلم و عکس «پنج»
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  • برپایی سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • آیین بزرگداشت نوروز در وین برگزار شد + تصاویر
  • برپایی دهکده ایرانی در برج میلاد/ بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲
  • برپایی دهکده ایرانی در برج میلاد در ایام نوروز و رمضان/ بازدید ۳۵۰۰۰۰ نفر از برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲