Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:23:17 GMT

پویش ملی «توپ من، توپ تو» در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۶۵۴۵

پویش ملی «توپ من، توپ تو» در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت ورزشهای همگانی استان قزوین، همزمان با سراسر کشور، با حضور کودکان پیش دبستانی و دبستانی، پویش ملی «توپ من، توپ تو» را با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در سالن شهید بابایی قزوین برگزار کرد.

تیم فوتبال کاسپین به مصاف مقاومت تهران می رود

در ادامه رقابت های فوتبال دسته دو باشگاه های کشور و در بازی های هفته پنجم تیم فوتبال کاسپین قزوین در بازی خارج از خانه فردا برابر تیم فوتبال مقاومت تهران صف آرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دقیقی با ۴ امتیاز در مکان دهم گروه شمال این رقابت ها قرار دارند.

باخت سفیر نوین آبیک در لیگ سه

در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ ٣ فوتبال کشور، تیم سفیر نوین آبیک در بازی خارج از خانه برابر آرش ری شکست خورد.

این بازی با نتیجه ۴ – ۲ به سود تیم تهرانی در ورزشگاه هویزه تهران به پایان رسید.

سفیر آبیک ۳ امتیازی است.

حذف تیم ملی بسکتبال دختران و آقازادگان از المپیک جوانان

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر ۱۸ سال که در ترکیب خود از فاطمه آقازادگان قزوینی بهره می‌برد، با شکست برابر چین از دور رقابت‌های المپپیک آرژانتین حذف شد.

ملی پوشان کشورمان برای اولین بار در بازی‌های المپیک شرکت کردند در آخرین بازی مرحله گروهی برابر تیم چین با نتیجه ۱۳ بر ۱۵ شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

دختران بسکتبال کشورمان در گروه A. این رقابت‌ها با تیم‌های آلمان، رومانی، چین و مجارستان هم گروه بودند که با شکست در تمامی دیدارهای خود با کسب ۳۶ امتیاز در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفتند.

لیبروی قزوینی به تیم لیگ برتری خاتم اردکان پیوست

پوریا نودوزپور لیبرو قزوینی فصل پیش سایپا تهران با قراردادی یکساله به تیم والیبال خاتم اردکان پیوست.

نودوزپور در فصل جدید لیگ برتر در تیم خاتم با مهدی مرندی هم بازی است.

کد خبر 4429739

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال فوتبال ورزش و جوانان قزوین اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی خیرونا به میدان رفت و در یک بازی پرگل و جذاب با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا قهرمانی رقیب قدیمی را مسجل کرده باشد.

این بازی علاوه بر اینکه می‌توانست قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کند، در تعیین سرنوشت تیم دوم جدول هم تاثیرگذار بود و شاگردان ژاوی با قبول این شکست جایگاه دوم را به خیرونا واگذار کردند و به رده سوم سقوط کردند که به هیچ وجه برای مدیران این باشگاه خوشایند نیست.

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم برای اینکه بتوانیم نتیجه را 1-3 کنیم اما به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار نبودیم. وقتی گل مساوی را دریافت کردیم از نظر روانی فروپاشیدیم.

ما باید روحیه و ذهنیت برنده داشته باشیم. باید این موضوع را در فصل بعد اصلاح کنیم. ما تیم خوبی هستیم اما باید پیشرفت کنیم. در این بازی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که بهای سنگینی برای آنها پرداخت کردیم. باید به ادامه فصل فکر کنیم چون این اتفاق دیگر رخ داده است.»

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین