Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید تاکید کرد که می‌خواهد با کسب توپ طلا ، خود را در تاریخ اتلتیکومادرید به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان سالی تاریخی را در اتلتیکو سپری کرد و توانست قهرمانی لیگ اروپا و سوپرکاپ را با این تیم کسب کند. او همچنین با فرانسه قهرمان جام جهانی شد و از مدعیان اصلی توپ طلا به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال او تاکید کرد که دوست دارد با کسب توپ طلا در تاریخ اتلتیکو جاودانه شود.

 

 

 

 

او گفت:" انگار که فوتبال بلاخره به من لبخند زد.دوست دارم که موزه ای از پیراهن‌ها و جام‌هایم داشته باشم. اینکه بتوانم نام خود را با بردن توپ طلا در تاریخ اتلتیکو به ثبت برسانم، رویای بزرگ من است."

 

گریزمان با وجود درخشش در طول فصل گذشته، در فهرست سه نفر نهایی عنوان بهترین بازیکن فیفا جایی نداشت و هم خود او و هم باشگاه اتلتیکو نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

اتلتیکو مادرید آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم

سرمربی اتلتیکومادرید به شگست تیمش مقابل بوروسیا دورتموند و حذف از گردونه لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که مردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بوروسیا دورتموند تن به شکست 4 بر 2 دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 5 بر 4 از راهیابی به جمع چهار تیم این رقابت‌ها بازبمانند، پس از این دیدار گفت: باید به دورتموند تبریک بگوییم. ما به بهترین شکل ممکن که می‌توانستیم رقابت کردیم و حالا باید تمرکزمان را روی لالیگا بگذاریم.  

وی افزود: تیم تمام تلاشش را برای کسب پیروزی به کار بست و واکنش خیلی خوبی به گل‌های دورتموند داشت و بازی را به تساوی 2-2 کشاند اما دورتموند پس از آن هر تلاشی که برای گلزنی داشت، نتیجه داد. ما هر کای که می‌شد، انجام دادیم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌مان را به نمایش بگذارم. به هر حال فوتبال همین است و باید به حریف تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم
  • خلاصه بازی دورتموند ۴ - ۲ اتلتیکومادرید + ویدئو؛ دیوار زرد در نیمه نهایی
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید