Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جدید هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه حکم رییس جمهور در خصوص تغییر رییس این صندوق آمده است، گفت: بعد از مراسم تودیع و معارفه در صندوق برنامه‌های خود را اجرایی خواهم کرد.

دکتر علی وحدت، رییس جدید صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص‌حکم جدید خود در حاشیه بازدید از دو طرح در دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حکم انتصاب از سوی رییس‌جمهور برای رییس هیات عاملی صندوق نوآوری و شکوفایی آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه هنوز در صندوق نوآوری و شکوفایی مستقر نشده‌ایم، افزود: آقای واعظی وقتی را برای مراسم تودیع و معارفه تعیین خواهند کرد.

به گفته وی بعد از تودیع و معارفه کار خود را در صندوق  نوآوری و شکوفایی آغاز می‌کنم.

وحدت در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های خود در صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: ان‌شاءالله‌ بعد از استقرار برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رييس جمهور صندوق نوآوری و شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم