Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@12:28:13 GMT

جای خالی جوانان جودو ایران روی تاتامی جهانی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۶۷۱۹

به گزارش پارس نیوز، این دوره از مسابقات با حضور ۴۹۲ جودوکار از ۷۹ کشور جهان به مدت ۵ روز وبه میزبانی «باهاما» در «ناسائو» برگزار خواهد شد. در این بین تیم ملی جودو جوانان ایران به این دوره از رقابتها اعزام نمی شود. 

سال گذشته هم در رقابتهای جوانان جهان به میزبانی زاگرب کرواسی تیمی از جوانان کشورمان حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این مشکل چند سالی است که در جودو ایران بوجود آمده که جوانان با آتیه کشورمان فرصت حضور در رقابتهای جهانی را پیدا نمی کند. 

جوانان ایران اردیبهشت ماه سالجاری در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب شش نشان طلا، نقره و برنز شدند. جوانان با آتیه ای چون باغچقی، پرهیزگار، ملک زاده و .... چرا باید شانس مبارزه در برابر رقبایی خود در میدان جهانی را از دست بدهند. 

فدراسیون جودو می توانست با کاهش همراهان تیم ملی در رقابتهای جهانی باکو، هزینه را برای اعزام جوانان به مسابقات جهانی استفاده کند. اینکه چرا و با کدام منطق جودو نمی تواند در رده های سنی پایه به مسابقات جهانی اعزام شود، سئوالی است که باید متولیان جودو کشور به آن پاسخ دهند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جهان تیم ملی ایران جودو مسابقات قهرمانی آسیا ملک زاده ایران جودو پارس جوانان پارس نیوز جای خالی تاتامی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری لیست ۱۴ نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، بعد از جلسه امروز با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون، لیست 14 نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی 2024 منامه اعلام کرد.

داوودی: در المپیک بهترین وزنه‌هایم را می‌زنم

 

حمید زارع، عبدالله بیراندوند، ایلیا صالحی پور، علی عالیپور، میر مصطفی جوادی، علیرضا عباسپور ، علیرضا معینی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار، آیت شریفی و علی داودی 14 وزنه‌برداری هستند که باید روز 31 فروردین با حضور در کمپ تیم‌های ملی، خود را به کادر فنی معرفی کنند.

دور جدید تمرینات تیم ملی به صورت ممتد تا المپیک پاریس از روز اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • حذف اشتری از رقابتهای انفرادی فیدر جهانی تنیس روی میز
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • اعزام ۱۱ بوکسور ایران به تورنمنت قرقیزستان