Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رسولی رییس هیات رزمی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:درخصوص برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی گفت: انجام چندین مسابقه ورزشی، برگزاری چندین دوره آموزشی و حضور در نمایشگاه و رژه هیات‌های ورزشی مهم‌ترین برنامه‌های هیات رزمی در هفته تربیت بدنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مسابقات 4 جانبه موی تای کیک بوکسینگ با حضور تیم‌های پیرانشهر، مهاباد، نقده و سردشت در شهرستان پیرانشهر، مسابقه دوستانه کوبودو در ماکو و مسابقات دوستانه کیک بوکسینگ در تکاب در روز 20مهرماه از جمله مسابقاتی است که در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین روز 26 مهرماه مسابقات کیک بوکسینگ استانی و روز 27مهرماه مسابقات موی تای استانی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

رسولی گفت: 3 دوره آموزشی نیز در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد که دوره های مربیگری و داوری درجه 2 و 3 کیک بوکسینگ و آزمون فنی دان 1 تا 3 در این هفته خواهد بود.

رسولی همچنین اظهار کرد: هیات رزمی در نمایشگاه هیات‌های ورزشی و رژه این هیات‌ها که روز پنج‌شنبه 26 مهرماه برگزار می‌شود حضور خواهدیافت.

انتهای پیام/ع

برنامه های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم که به چشم می‌آید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

هیچ قطعه راه بلاتکلیف در آذربایجان غربی وجود ندارد

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی افزود: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

اخذ ۹۰۰۰ سند مالکیت تک برگی در آذربایجان غربی

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم در این آئین گفت: با تمام توان با همکاران حود در تلاش برای رو سفیدی میان مردم بودیم تا با راه اندازی نهضت کارهای عمرانی، اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: در دولت سیزدهم با حمایت همه جانبه توانستیم بیش از چهار برابر میانگین کشور در ۵۴ ماه گذشته بزرگراه و راه اصلی احداث کنیم.

وی اضافه کرد: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آئین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی در کنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

در این آئین رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی معرفی و از خدمات سیدمحسن حمزه لو مدیرکل سابق قدردانی شد.

کد خبر 6088771

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود