Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،گفت: آمریکا درحال حاضر در انزوا قرار گرفته و متحدان مستحکم خود را از دست می دهد، این درحالیست که ایران در قلب تحولات سیاسی منطقه و جهان قرار دارد و به هیچ عنوان انزوا پذیر نیست.

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم درحسینیه ثارالله سپاه این استان، افزود: امروز جهان درحال متحد شدن علیه آمریکاست و هیچ کشوری، ایالات متحده را علیه ایران اسلامی یاری نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ارتباط قوی ایران با سایر کشورهای جهان، گفت: کسانی که می خواهند ما را تحریم کنند، ببینند تاکنون چه اثری از تحریم در کشور ما بدست آوردند.
وی با بیان اینکه همه تیرهای دشمن به سنگ خورده است، اظهار داشت: ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمن، آنها را شکست داد و امروز در خلیج فارس که روزگاری محل استقرار ناوهای جنگی دشمن بود، جزء چند واحد گشتی کوچک چیز دیگری نیست.
سلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای نظامی کشور، آمادگی کامل دارد تا با هر دشمنی در هر اندازه ای به مقابله برخیزد و آن را شکست دهد.در روزهای اخیر پیروزی های بزرگی به دست آمد و با غرش موشک های سپاه، دشمن دانست که چه خبر است.
وی گفت: حماسه باشکوه حضور بسیجیان در ورزشگاه آزادی نیز بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی را به تصویر کشید و نشان داد با حضور پر رنگ مردم در صحنه ، ما در مقابل دشمنان موقعیت خوبی داریم.
سلامی افزود: امروز دشمنان می خواهند القا کنند، که آنها در نظام متوازن، قدرت برتر و بزرگ هستند و ما
کوچک و اگر این عنصر از عملیات روانی دشمن در ذهن ما بنشیند بسیار خطرناک است.
وی ادامه داد: این درحالی است که ما نسبت به هر زمان دیگری در موقعیتی اطمینان بخش و برتر نسبت به دشمنان خود قرار داریم و شکوه ظاهری آنها را در مقابل قدرت الهی هیچ می دانیم.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فریاد های امروز دشمن و هراسی که از قدرت انقلاب و نظام ما دارد، حاکی از شکست های پی در پی و بزرگی می باشد که تاکنون متحمل شده است.
وی بااشاره به اینکه دشمن بداند ما ایستاده ایم و عقب نشینی نمی کنیم،افزود:انقلاب اسلامی یک شگفتی عظیم در مناسبات قدرت آفرید و مفهوم جدیدی از آن را به جهان عرضه کرد.
سلامی گفت: انقلاب اسلامی، موجب توسعه شتابان قدرت اسلام در جهان شد و دست سلطه استکبار را از دامان مسلمانان کوتاه کرد، در حالی که دشمن حتی دیگر توانایی تامین امنیت رژیم صهیونیستی را هم ندارد.
وی ادامه داد: آمریکایی ها روزگاری بدون یک دلار هزینه، شئون سیاسی جهان اسلام را برعهده داشتند اما امروز انقلاب اسلامی جبهه متمرکز استکبار را فروپاشید و دشمن هزاران کیلومتر عقب نشینی کرده است.
وی افزود: دیگر تنها این ایران اسلامی نیست که با دشمنان مقابله می کند بلکه در سراسر جهان اسلام همچون یمن، مردم با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ، در برابر متجاوزان ایستادگی می کنند و امروز قابل توجهی از ناوهای متجاوزان توسط نیروهای یمنی در دریای سرخ نابود شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حزب الله لبنان، گروه های مجاهد فلسطینی و سایر رزمندگان جبهه مقاومت تمام نقشه های دشمنان در منطقه را نابود می کنند و آمریکا با وجود صرف هزینه ای کلان که معادل درآمد 140سال فروش نفت ایران است، نمی تواند به هیچ کدام از خواسته های خود در منطقه دست یابد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب تمام زوایای پنهان سیاست های دشمن را می شناسند و مسیرهای خنثی سازی توطئه ها را طراحی می کنند و با شجاعت و تدبیر و ایمان و باور، سفینه نجات این امت را به ساحل پیروزی و امنیت راهنمایی می نمایند.
وی ادامه داد: ولی فقیه همچون ستاره ای است که در تاریکی شب راه را نشان می دهد و ما امروز موفق شده ایم که دشمنان را از پناهگاه خود خارج کنیم و به میدان بیاوریم، اما اراده او برصحنه نبرد حاکم نیست و آنها به نفوذ نظام جمهوری اسلامی در منطقه اعتراف می کنند.
سلامی گفت: ما بودیم که ازدل تحریم های همه جانبه به فضا رفتیم و موشک های دور برد خود را پرتاب کردیم و هسته ای شدیم، دشمن می خواست ما را در عالم منزوی کند، اما شکست خورد.
وی افزود: این طرز تفکر که مذاکره با آمریکا راه نجات است، خطرناک می باشد و ما سابقه تلخی از این تعامل داریم؛ امروز رفتار آمریکا با متحدان خود بار دیگر نشان می دهد که این کشور تنها به دنبال بهره کشی از دیگران است و هیچ صداقتی ندارد.
در این آیین از تلاش های سه ساله سردار غلامرضا احمدی تقدیر و سردار سید تقی شاهچراغی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان معرفی شد.
7405/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی جانشین فرمانده سپاه آیین معارفه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده سپاه فتح در سومین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین سپاه قدس با گرامی داشت یاد و نام شهدا انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت گفت: شهیدحجازی علاوه برمسئولیت درجبهه مقاومت حدود ۱۰ سال در سازمان‌های بسیج و اقشار بسیج، بسیج تخصصی، عرصه و رشته‌های مختلف ابتکار عمل به خرج داد و همیشه در خدمت انقلاب بود. سردار مصطفی مثنوی افزود: شهید حجازی که در  همه دوران خدمت در خدمت نظام و انقلاب و اسلام بود و او و  یارانش در جبهه مقاومت و مبارزه با داعش فعال بودند امثال سید حسن نصرالله، سید رضی و... از جمله یاران او بودند و  جانفشانی کردند و شهید شدند. جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف شهید حجازی فرمایش‌های ارزشمندی داشتند و او را مغز متفکر قدس و جبهه مقاومت و بسیج دانسته اند، افزود: در عرصه های سخت و نیم سخت مقابله با شورش کردها، جریان تجزیه طلب و فرماندهی سپاه چهارم و قرارگاه های جنوب کشور و جریان‌های الحادی کُرد و غیر کُرد در شرق کشور، اولین فرمانده قرارگاه قدس در کنار شهید سلیمانی، عمق بخشی در دهه میانی انقلاب و گسترش مفاهیم انقلاب اسلامی و دغدغه برای جبهه مقاومت و حضور او برای پشتیبانی در جبهه مقاومت، حدود ۱۰ سال در  سپاه لبنان و فرماندهی میدان و خدمت و جهاد در این عرصه و جانشینی سپاه قدس از جمله مسئولیت‌ها و خدمات او است. سردار مثنوی با بیان اینکه با حضور در قرارگاه ثارالله و مبارزه با فتنه‌ها از دیگر سوابق او و محبوبیت او است، ادامه داد: در آستانه دومین کنگره ملی قرار است ارزش ‌ و مفاهیم شهدا را گسترش بدهیم و پیوست های مورد انتظار رهبری معظم انقلاب و راهبرد مقاومت و ایستادگی را تبیین و ترویج دهیم و شعار با شهدا تا فتح قله‌ها را انتخاب کردیم و طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب ما به قله‌ها نزدیک و دستیابی به قله نهایی و  ظهور منجی عالم بشریت هدف غایی ما است و به برکت شهدا قله انسانیت و ارزش های انسانی معنا شده است. وی اضافه کرد: ما نه در کتاب و داستان‌ها بلکه در واقعیت رشادت‌ها را دیدیم و در جبهه مقاومت حاج قاسم به حفظ جبهه باریکه بوکمال در نقطه‌ای که حفظ انسانیت و حریم انسانیت تاکید دارد و منطقه‌ای که مسلمانان و غیر مسلمانان نسبت به آن دغدغه دارند.  جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اصلی‌ترین قله‌ها در مکتب شهیدان قله انسانیت و فتح ارزش های انسانی بود و این موضوع در مکتب شهدا معنا پیدا می‌کند و با طرح ریزی، برنامه و  عملیات در این راستا قدم برمی‌دارند.

دیگر خبرها

  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد