Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفار مازندران گفت: پس از یک هفته تلاش شبانه روزی اکیپ مقابله با بحران و گروه اتفاقات شرکت آبفار مازندران، آب آشامیدنی تمامی روستا‌های سیل زده استان وصل شد. به گزارش بلاغ، مجید عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: حوادث سیل اخیر به تاسیسات آب آشامیدنی ۳۳۱ روستای تحت پوشش و غیر تحت پوشش با ۸۵ هزار و ۹۳۹ مشترک در استان خسارت دید و آب شرب اهالی این روستا‌ها قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بیشترین خسارت به تاسیسات آبرسانی شهرستان‌های نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر بوده است افزود:کمیته بحران استان در شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس آباد با ارسال ۸ تانکر آبرسانی سیار به این مناطق و همچنین آب بسته بندی نیز میان روستائیان سیل زده استان توزیع شد.

مدیرعامل آبفار مازندران افزود: بیش از ۲۰ اکیپ مقابله با بحران و گروه اتفاقات با تمامی تجهیزات و امکانات لازم از همان ساعات اولیه وقوع سیل آب آشامیدنی ۳۲۰ روستا را وصل کردند .

این مسئول افزود: امکان برقراری آب شرب ۱۱ روستای دیگر که تحت پوشش مجتمع آبرسانی فلکده هستند و آب شرب این مجتمع از یک دهنه چشمه در فاصله ۲۲ کیلومتری در بالا دست تامین می‌شود به دلیل مسدود بودن راه‌های ارتباطی میسرنبود پس از یک هفته تلاش بی وقفه در مسیر جنگلی و صعب العبور وصل شد .

عبدالهی برآورد خسارات سیل را ۴۹۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:با تخصیص به موقع اعتبارات جبران خسارات سیل بتوانیم خدمات بهتری به مردم مناطق سیل زده استان ارائه می شود .

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران