Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:36:00 GMT

افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌ها در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۷۲۳۴

افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌ها در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها که قیمت‌ کالاها تغییر می‌کند و هر روز یک کالا نایاب می‌شود، این افزایش قیمتها گریبان خدمات را هم گرفته است؛ تاکسی‌داران کرمانشاهی هم برای اینکه از غافله عقب نمانند بر این موج سوار شده‌اند و به طور خودسرانه اقدام به افزایش کرایه‌ها کرده‌اند.

هرچند اوایل سال بعد از اعتراض تاکسی‌داران و با مصوبه شورای شهر شاهد افزایش ۱۳ درصدی کرایه تاکسی‌ها بودیم، اما ظاهرا این موضوع کفاف پوشش هزینه‌ها آنها را نداده که اینگونه اقدام به افزایش آن کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نظارت‌ها در این زمینه به نظر آنگونه که باید قوی و بازدارنده نبوده که هرکس هرطور که تشخیص دهد برای شهروندان کرایه تعیین می‌کند و باید برخوردهای جدی‌تری با رانندگان متخلف صورت بگیرد.

سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: هیچگونه افزایش نرخ تاکسی نداشته‌ایم.

وی افزود: همه همکاران در تاکسیرانی برای حمل و نقل شهروندان به بهترین نحو ممکن تلاش خود را می‌کنند و اجازه نمی‌دهیم چند نفر به خاطر منافع شخصی خدشه‌ای به خدمات این قشر زحمتکش وارد کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: شهروندان می‌توانند موارد تخلف دریافت هرگونه افزایش قیمتی را با شماره تماس‌های ۸۲۱۱۹۴۸_ ۸۲۴۶۵۶۵ در میان بگذارند و حتما کد تاکسی را یادداشت کنند.

وی گفت: نظارت ویژه ای بر نرخ تاکسی ها می شود و با قاطعیت می گویم قانونمندترین صنف از میان اصناف همین تاکسیرانان هستند.

کد خبر 4429674

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش کرایه تاکسی تاکسیرانی کرمانشاه سلیمانی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است