Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست گروه ویژه اقدام مالی FATF روز یکشنبه و به مدت شش روز در پاریس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مقام‌های بیش از ۲۰۰ کشور در این اجلاس حضور خواهند داشت. همچنین قرار است در این نشست درباره ایران و اینکه همچنان نامش خارج از لیست سیاه و «اقدامات مقابله‌ای» قرار می‌گیرد و تعلیق خواهد ماند یا خیر، تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین نشست این نهاد مالی بین‌المللی به ایران فرصت داده شد تا اقدامات لازم برای اجرای مقررات و توصیه‌های این گروه را انجام دهد. در همین رابطه دولت برای اجرایی‌کردن چهار توصیه باقی‌مانده از ۴۱ مورد، لوایح چهارگانه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

این لوایح بعد از مدت‌ها بحث و بررسی در مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهایت در مجلس تصویب شد.

شورای نگهبان هفته گذشته از رفع ایرادات این شورا در لوایح «پالرمو» و «اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم» خبر داد اما در رابطه با لایحه الحاق به CFT هنوز اعلام نظری نکرده است.

باید دید تا پایان هفته جاری که نشست مربوط به FATF در پاریس در جریان است درباره لایحه باقی مانده نظر نهایی خود را اعلام می‌کند یا خیر.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت