Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعیسی زاده در نشست ستاد اربعین شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی که هر ساله در دزفول برگزار می شود درکشور کم نظیراست و این امر بر لزوم اهتمام مسئولان در برپایی هرچه باشکوه تر موکب شهرستان در مرز چذابه و مراسم اربعین می افزاید. 

وی، اربعین را تبلور عشق همه شیعیان دنیا برشمرد و افزود: مردم دزفول عاشق ولایت هستند؛ بنابراین از آنها درخواست می شود امسال نیز با کمک های نقدی و غیرنقدی ما را در برپایی موکب بزرگ شهرستان در مرز چذابه همراهی کنند تا خدمات رسانی دزفول به زائران مانند هر سال زبانزد زائران حاضر در مرز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری دزفول با انتقاد از برخی اقدامات متفرقه در شهرستان مبنی بر اعلام شماره حساب و یا مکان متفاوت برای جمع آوری کمک ها از سوی مساجد، مردم و برخی گروه ها تاکید کرد: موکب بزرگ دزفول در حال حاضر هیچگونه تجهیزاتی ندارد و در راستای انسجام فعالیت ها، لازم است تمامی کمک ها و اقدامات متفرقه پایان یابد و همگی زیرنظر ستاد اربعین شهرستان انجام بپذیرد. 

عیسی زاده ادامه داد: بنابراین هرگونه شماره حسابی غیر از شماره حساب اصلی ستاد از نظر ما وجاهت قانونی ندارد چرا که در صورت بروز هرگونه اتفاق ناخوشایند، ستاد اربعین شهرستان ناخواسته زیرسئوال می رود. 

وی درپایان برهمکاری و تسریع در انجام اقدامات ازسوی دستگاه های خدماتی و اجرایی شهرستان در راستای آماده سازی موکب شهرستان در مرز چذابه تاکیدکرد.

کد خبر 4429810

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی شهرستان دزفول اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم کیانی پیش ازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضائی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

دادستان بهشهر ادامه داد: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام نموده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل‌ها، دستگاه قضائی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

کیانی افزود: در خصوص موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضائی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضائی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085325

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر