Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@22:07:33 GMT

الان بهترین زمان برای امتیازگیری از پرسپولیس بود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۷۵۰۲

ساعت24-دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: دیگر برای رسیدن به تیم ملی تلاش نمی‌کنم چون هر بار که این کار را انجام دادم دعوت نشدم.

  وحید شیخ‌ ویسی در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پیکان اظهارداشت: شرایط خوبی داریم و در ۳ بازی آخر هم نتایج خوبی کسب کردیم. ما موفق شدیم یک بازی تدارکاتی خوب هم با سپاهان برگزار کنیم که این موضوع خیلی به ما کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد لغو بازی هفته نهم پیکان مقابل پرسپولیس گفت: این موضوع پیشنهاد کادرفنی خودمان بود. برانکو با جلالی رابطه خوبی دارد و به همین دلیل پیشنهاد تعویق بازی را دادند البته برای ما بهتر بود که این بازی لغو نمی‌شد، چون الان بهترین زمان برای امتیازگیری از پرسپولیس بود.


دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه چرا به اردوی تیم ملی فوتبال با توجه به عملکرد درخشان در لیگ هجدهم دعوت نشد تصریح کرد: احساس می‌کنم که باید به تیم ملی دعوت می‌شدم حداقل برای یک اردو. دیگر برای رسیدن به تیم ملی تلاش نمی‌کنم، چون هر بار که این کار را انجام دادم دعوت نشدم. درست است که انتخاب بازیکنان برعهده کادرفنی است، اما فکر می‌کنم حداقل باید یک اردو دعوت و بعد کنار گذاشته می‌شدم. من ۳، ۴ سال است در حال تلاش برای رسیدن به تیم ملی هستم، ولی یک بار هم دعوت نشدم.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد:: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش برنده نشد و فرصت صدرنشینی را از دست داد، گفت: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

گولسیانی در مورد اینکه چه نظری درباره داوری دارد، گفت: داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم