Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@15:22:13 GMT

اجرای طرح سراسری اربعین از 28 مهر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۷۵۶۴

ساعت 24-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از آغاز طرح سراسری ویژه اربعین از 28 مهرماه خبر داد.

 سردار تقی مهری در جلسه "کمیته طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین" که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: چند سالیست که موضوع اربعین سبب مطرح شدن موضوع عاشورای امام حسین (ع) در سطح جهان شده و امیدوارم که سبب شود تا آگاهی جهانیان در این زمینه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری بهتر طرح اربعین در آماده باش کامل هستند، گفت: طرح پلیس برای اربعین حسینی از 19 مهر ماه آغاز شده و از 28 مهرماه نیز برابر هماهنگی‌های انجام شده طرح به شکل سراسری و با مشارکت و آماده باش تمام دستگاه‌ها اجرایی خواهد شد.

مهری با بیان اینکه در حال حاضر سه مرز شلمچه، چذابه و مهران برای تردد زمینی زائران اربعین پیش بینی شده است گفت: اما در صورت بازگشایی مرز خسروی، پلیس این آمادگی را دارد که نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات ترافیکی به زائران در این مرز نیز اقدام کند.

وی با بیان اینکه تنها در پلیس راهنمایی و رانندگی بیش از 5000 نیرو در قالب 1400 تیم مخصوص در استان‌ها فعالیت می‌کنند ، اظهار کرد: خوشبختانه امسال با اقداماتی که از سوی دولت و دیگر دستگاه‌ها در تعریض و بهسازی جاده‌ها انجام شده پیش بینی ما این است که وضعیت ترافیکی بهتری نسبت به سال‌های قبل در محورهای منتهی به سه پایانه مرزی داشته باشیم.

مهری اضافه کرد: همچنین آمادگی‌های لازم برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده ها به ویژه مسیر ایلام به مهران وجود داشته و در صورت لزوم و بنا به تشخیص فرمانده نسبت به یک طرفه شدن این مسیرها اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس بر رفتار رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت ویژه‌ای خواهد داشت، خاطر نشان کرد: توصیه ما به همه رانندگان این است که حتما از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند با سرعت مطمئنه حرکت کرده و اینکه احتمال بارش وجود دارد حتما با خودروی مجهز رانندگی کرده و پیش بینی این موارد را نیز بکنند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده خبر داد و گفت: در این حادثه، عابر پیاده که زنی حدودا ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۰۰ امروز_سه شنبه یازدهم_اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره) رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بود به علت بی توجهی به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این حادثه، عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و بی توجهی به جلودو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بی توجهی به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات دانست و از خانواده‌ها خواست در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند، خودداری کنند.

کد خبر 749423

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • جاده چالوس بسته است