Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزستی استان ایلام از تشکیل و آغز فعالیت زائران گمشده در مرز مهران خبر داد. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، زهرا همتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  از تشکیل و آغاز به کار ستاد زائران گمشده در اربعین امسال در مرز مهران خبر و اظهار داشت: ستاد زائران گمشده از امروز در مرز مهران فعالیت خود را آغاز و علاوه بر اقدامات توانبخشی رایگان برای سالمندان و معلولان را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت: تجهیز شیرخوارگاه برای کودکان و امداد رسانی و اختصاص عصا و واکر به معلولان و سالمندان در این ستاد انجام می‌شود.

وی افزود: توزیع غذای گرم با مشارکت خیرین در مرز مهران بین افراد نیازمند و جامعه هدف مورد نظر بهزستی مانند سنوات گذشته انجام می‌شود.

استقرار اورژانس اجتماعی، و خدمات مشاوره‌ای از دیگر خدمات اداره کل بهزستی مورد اشاره همتی بوده که تصریح کرد: اقدامات به زائران اربعین از امروز تا زمان بازگشت زائران توسط این ستاد انجام می‌شود و ستاد با شماره 132 پاسخویی نیازهای زائران نیازمند به خدمات بهزیستی است.

انتهای پیام/ ع

 

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خدمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد. 

لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰  زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود. 

دیگر خبرها

  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش