Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور حتی در مناطق محروم و نزدیک به مرز، دارای امکانات و تجهیزات مطلوبی هستند که سالن های آمفی تئاتر و اجتماعات تنها بخش کوچکی از آنهاست.

وی افزود: رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه بارها به تیم فرهنگی دانشگاه دستور داده اند که دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم شریف ایران است و باید امکانات آن در خدمت مردم و به ویژه مردم محروم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه فیلم و سینما یکی از مهمترین ابزارهای فرهنگی در جامعه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فیلم های انقلابی آن طور که شایسته است در معرض استفاده مخاطبان قرار نمی گیرد، به دستور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد سالن ها و آمفی تئاتر واحدهای دانشگاهی به این منظور اختصاص یابد.

کلانتری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای بیش از ۱۰۰ آمفی تئاتر مجهز در واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور است، اظهار داشت: بسیاری از این سالن ها قابلیت پخش فیلم را دارند و دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه خانواده می توانند از این امکانات برای تماشای فیلم های انقلابی و ارزشی بهره ببرند.

وی تاکید کرد: سرپرست دانشگاه در واحد کاشان از طریق ویدئو کنفرانس به صورت زنده و آنلاین این رویداد فرهنگی را با حضور اعضای هیات علمی و جمعی از دانشجویان ۱۰ استان کشور افتتاح کرد.

کد خبر 4429483 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فیلم سینمایی اربعین ۹۷ وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی حکم انتصاب دانشگاه تهران سازمان سنجش پذیرش دانشجو منصور غلامی دوره دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش بدون آزمون اربعین 97 وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور

دانشگاه آزاد به دلیل برگزاری آزمون سراسری برخی واحدهای این دانشگاه را در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

این در حالی است که بعضی از دانشگاه‌ها در زمان برگزاری این آزمون برای حضور اساتید و دانشجویان منع تردد یا تعطیلی را پیش‌بینی کرده‌اند.

با این اوصاف دانشگاه آزاد اسلامی هم اعلام کرده است که تمام دانشکده‌های واحد علوم تحقیقات فقط روز پنج‌شنبه تعطیل هستند و دانشکده‌های سوهانک و پونک واحد تهران مرکز، تمام دانشکده‌های واحد تهران شمال و تمام دانشکده‌های واحد دانشگاه آزاد کرج روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل هستند.

همچنین لازم به ذکر است کلاس واحدهای تهران جنوب، تهران شرق و تهران غرب طبق روال قبلی برقرار و اخبار تعطیلی موثق نیست.

کد خبر 747172

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند